Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 812 ggr
kyrkeliden
0

Resultat 4-5 februari

Gör en liknande tråd som förra helgen :D

Ja nu vill jag veta hur det gått för alla på helgens tävlingar?
Skriv och beräta!

Glöm inte berätta vart du tävlat någonstans, gärna vilken klubb också :)Å såklart vilken klass kaninen starta! Å resultatet sen! (fel/placering)

Lägg gärna upp bilder & filmer

Exempelvis

Berga - 29januari - Stockholms Kaninhoppare (STKH)

Happy - Rak Elit (1+2fel) - 2/20
Text om hur det kändes, etc….

Vill veta allt :D:D:D

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

[_hsleiufhbtv]
0

Tävlat i kvidinge idag, sjukligt kallt men det får man stå ut med helt enkelt ;) Krok: Jamba: tiden ut tyvärr, men för att inte ha tävlat på 2-3 år så var hon superduktig! Albin: 6 fel, varav ett i korr. Var ganska virrig idag, får hoppas att stressen inte är på väg tillbaka helt enkelt. Leo: 3+2 fel, inte alls så taggad idag som han brukar vara :( fick ändå till ett hyfsat fint finallopp :) Casper: tid ut. Vet inte vad det är med honom på sistone, han beter sig konstigt, precis som om han är helt spänd eller något. Var kanske för tt han frös? :( ganska nöjd ändå, lyssnade bra :) SN: min stjärna, 0+1, precis utanför.. Jättenöjd med honom då han lyssnar så mycket bättre nu och är inte riktigt lika stressad längre. Siri: dumma kanin! Går SUPERfint på 0+0, vinner klassen (har vunnit alla sina 4 pinnar hittills) och går upp till medelsvår! :D så jäkla cool kanin! Figur: Jamba: 0 fel, placering :) Leo: var lite konstig igen - blev 3 fel tror jag. Han var nog både frusen och trött :( Casper: tyckte noten var extremt läskig, kom i mål på 1 eller 2 fel. Lite spänd igen :( SN: 0 fel, känns som om han är i så himla bra form just nu :D Siri: 1 fel tyvärr, bakbommen på noten ramlade ner då hon kan glömma bort sina bakben i sina långa, stora hopp ibland ;) fick en placering i cupen och några i figuren, samt siris vinst och SN:s precisutanför i kroken :) jättenöjd med dagen! :)

LovePoppy
0

#1 Grattis till Siris vinst! Vilka är hon efter? :)  Vad är figur?

[_hsleiufhbtv]
0

#2 tack :) Sus och donna (amores suspicous och Luca robitaille) När banan är formad dom något, i detta fallet ett hjärta :)