Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 830 ggr
kyrkeliden
0

Resultat 28-29 januari

Ja nu vill jag veta hur det gått för alla på helgens tävlingar?
Skriv och beräta!

Glöm inte berätta vart du tävlat någonstans, gärna vilken klubb också :)Å såklart vilken klass kaninen starta! Å resultatet sen! (fel/placering)

Lägg gärna upp bilder & filmer

Exempelvis

Berga - 29januari - Stockholms Kaninhoppare (STKH)

Happy - Rak Elit (1+2fel) - 2/20
Text om hur det kändes, etc….

Vill veta allt :D:D:D

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

LoveYourRabbit
0

**Anderstorp - 28 januari - Smålands Kaninhoppare (SmKH)

Smirnoff Green Apple Bite** (Yrsa) - Krok Lätt (4+0) - tror det var 11/38
Rätt otaggad i grunden, vilket resulterade i slarvfel. Men hon hade bra fart, alltid något positivt! I finalen var hon mer taggad, oh ja, det ser man på resultatet.

Flamencos Kodak (Kodak) - Krok Lätt (3+2) - tror det var ca. 15-20/38
Även Kodak var riktigt otaggade, han tyckte att det luktade supergott! Slarvfel från honom också, han hade nog en dålig dag.

Cash Crazy (Hubert) - Krok Lätt (1+0) - 4/38 = Första pinnen! 
Hubert som alltid brukar vara allt annat än lugn, var faktiskt riktigt lugn! En liten touch på en bakbom blev det, men det är ingenting jag stör mig över! Känns verkligen jätte skönt att han fick pinnen, två till och sen är han msv!

Somriga hälsningar från Vilma

Uppfödning av hoppkorsningar i liten skala, Conejos Hoppkaniner ♥
Conejos Hoppkaniners blogg

"Lev livet, det visas inte i repris."
Sov gott min flicka, 27 april - 4 juni

LovePoppy
0

Anderstorp - 28 januari - Smålands Kaninhoppare

Golden Choise "Glimma" - Krok Lätt (5+Ej omhopp) Plats: 21/38         Glimmas andra tävling. Det var en stor bana, så märkte att Glimma blev lite orolig på banan, och därför slarvade hon på hindrerna, som hon egentligen klarar. Men hon blev så ställd över att vara ensam på det stora utrymmet. Men hon kom iallafall i mål, så jag är nöjd! :)

Putte - Krok Medel (opl/18)                                                                         Det var väldigt lång väg mellan hindrerna och Putte som snart är 7 år tyckte det var jobbigt, så han kom bara till hinder nummer 7 innan tiden var ute. Putte är van vid att hindrerna står närmare, som på andra tävlingar han varit på och att tiden är 2,5 minuter. Men på denna tävling var det bara 2 minuter. Men jag är nöjd över Putte! Han klarade faktiskt det svåraste hindret på banan som de flesta andra kaniner rev! :D

Stjärnan´s Pianella - Krok Medel (1+1) Plats 1/18 :D                                   Pianella sprang på som vanligt och vann medelsvårklassen! Pianellas tredje tävling efter mamma-ledigheten! Jätte nöjd med Pianella! :D Hon kom nu upp i Krok svår i KAF!!! :)

alicekanin
0

Andertorp-28 januari- SMKH

Ville kom på 14/39

Men jag är jätte nöjd för han har alldrig hoppat innomhus och inte häller på matta=)

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

[EllenAlicia]
0

lillerud-28-VKH

1+1 puttade ner hindrena :S Det var första gången för Zingo. Hon tävlade i krok mini

bellamollylovee
0

Iggesund, 28 Januari - HäKH Krok Msv: Tempe, 3+2 4/10 Krok Lätt 1 Mollie, 7 fel 14/16. Krok Lätt 2 Mollie, 5 fel, 12/15

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se