(S) Transportburar, selar+koppel
Hej!
Säljer lite saker som jag inte har användning för och som bara står och tar plats.
Maila mig på h-malm@hotmail.com eller skicka ett PM här om du är intresserad. Kan ta med mig sakerna till Kistamässan alla dagar den 5-8 januari. Annars fins det att hämta i Nykvarn, lite söder om Stockholm.
/Hanna
**H-sele, 10 kr
**Fin och fräsch.
Rem på ryggen och emellan benen.
Lite svår att förstå sig på, men är toppenbra när man förstår selen.
**Katt halsband, 10 kr
**Med pjällra och kattsäker.
**Koppel, 5 kr
**Har även ett koppel som passar till selen och halsbandet.
Inte i superbra skick, lite tuggat i kanterna på flera ställen men funkar att använda. Inte så långt, ca 1 meter skulle jag tro,
Hela kittet, 20 kr!
#3 det där är en bröstsele, inte en H-sele ;)
#6 Jaha haha har aldrig fattat vad det är för konstig h-sele. Men okej det är en bröstsele så alla vet :P
är intresserad av bröstselen och det kitet om den passar till dvv :)
Mvh Alice och Morpen :)
#8 Det passar utmärkt =) Har bara använt det på mina dvärgvädurar.
#9 okej, PM:a om denna då också :) behöver också beskrivning hur man sätter på den tack ! ;)
Är kanske intreserad av bog selen:)
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
Bara transportburarna kvar, och dom kan tas med i morgon till Kistamässan!
Putt! Transportburarna finns var :)
#som sagt om du ska förbi vid gävle ev. uppsala/tierp kan du ju säga till så kan jag köpa minst en :)
#14 Haha jag brukar inte precis ha vägarna förbi där :P Men säger till om det skulle hända :)
Kan ta med till alla Stockholms tävlingar.
#15 säger till om jag ska tävla någonting i stockholm :) var med på någon cup i Järfälla förr-förra året tror jag men har inte hört om det ska bli någonting iår. Lite OT: Ska du vara med på RM i Göteborg iår? :)
#16 Bra! :)
Det är tänkt så :) Men vi är inte anmälda än iaf, för vi har inte tillräckligt med gymnaster till alla varv :/ Ska du va med? :D
#17 Åååh vad synd! Så blev det för oss förra året :/ Jag ska vara med :D PM:ar dig då jag inte vill spamma din tråd med gymnastik ;)
#4 finns bogselen kvar?
Säg hur mycket du betalar för den…