Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1252 ggr
hugoochip
2011-12-09 20:21
0

(S) Milleniums Kelpie

Milleniums Kelpie

E: Snöflingans Trollfaks
U: Glädjens Ärofull

Kelpie, eller Kjell som han kallas är en urhärlig liten kille. Han är så jäkla energisk, och kan verkligen inte sitta stilla. Han ska alltid göra nånting, gräva, kuta runt eller glädjeskutta högt, lågt och överallt! Första gången han var på en tävlingsplats var han riktigt kaxig och sprang runt som han ägde stället ;)

Han är även vädigt kärleksfull och myser gärna en stund, men det dock lite knepigt att sitta stillla som sagt.

Hoppningen har Kjell alltid haft väldigt lätt för, och har som syskonen varit enormt hindersäker från början. Han tycker det är superkul, men ibland kan det komma saker som kan vara mer intressant, men Kjell är fortfarande väldigt orutinerad, och kommer med lite rutin kunna bli riktigt fin.

Då Kjell är väldigt snäll och lätt att ha och göra med så passar han med en rutinerad förare lika bra som en orutinerad.

E: Snöflingans Trollfaks Elit i allt utom längde: CH from above
u: Grenens Orion

U: Glädjens Ärofull Elit i allte: Axl Rose
u:Xenon av granit

Kjell är även halv bror med fantasktiska Ch Bertil :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S7J3mI98GLY

Hör av dig till antingen mig: samocleo@hotmail.com
Eller uppfödare Michelle: michelle.elofsson@hotmail.com om du är intresserad Glad

nellachilli
2011-12-10 16:24
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilder på Kjell :)

hugoochip
2011-12-17 23:43
0

Putt :)

Stiinisen
2011-12-18 18:09
0

Vart finns du ?

Ska titta om vi har plats för en till ! ;)

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

hugoochip
2011-12-19 12:48
0

Finns i skåne, Ängelholm :) Men kan levereras till Kista i Sthlm i Jan:) Annars brukar leverans lösa sig:)

hugoochip
2011-12-22 14:32
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Film på snyggingen :)

nellachilli
2011-12-27 12:15
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på pappa Trolle :) kan konstatera att Kjell är näst intill en kopia av sin pappa :)

hugoochip
2011-12-30 13:09
0

Kjell kan tas med till Kista så transport finns :)

[AlboKaniner]
2011-12-31 02:30
0

åhhhhh, jag bor ju i ängelholms komun, bajsa på platserna här hemma!! även en del pengaproblem för tillfället xD

AlboKaniner
2011-12-31 03:22
0

Har nu bytt andvändare så igen:  åhhhhhhh, jag bor ju i ängelholms kommun, bajsa på platserna här hemma och nu har jag ju fått tillökning på annandag jul! checka gärna hemsidan ni som blev nyfikna Flört

// Alice Bosnjakovic, Innehavare av Albo`s Hoppkaniner i Skåne!

www.albokaniner.weebly.com

hugoochip
2011-12-31 16:00
0

Ja, vi är ju oftast på samma tävlingar också;) Kjell är supersnygg, verkligen! Ganska liten just nu, men alvas ungar mognar ganska sent =)