Hinder-lära
Denna tråd är till för dig som vill lära dig mer om hinder :) Det kan ju faktist vara rätt svårt för så som du som är nybörjare till dig som hållit på med kaninhoppning ett tag, att veta vad alla hinder heter, för det finns ju ett dussintals!
Man kan nog även kalla denna tråd lite för en "lek" :)
Så här går det till:
- Någon börjar med att lägga ut en bild på ett hinder, och skriva vad det heter- t.ex. Åskmolnet
- Nästa persons uppgift är att lägga upp ett hinder, vars namn börjar med föregåendes sista bokstav. (I detta fall är det T)
- Sedan kör man bara på så, jag tror att ni förstår vad jag menar ;)
Ps. Det gör ingenting ifall en kanin hoppar över hindret på bilden :)
Nån som vill börja? :)
Sparfs Predator hoppar fram på Noten
N ska nästa hinder börja på! :)
/Elin
Medarbetare på Tävlingshundar
Blogg - http://eelliinnsaventyr.weebly.com
Väldigt många hinder slutar på N, men inte alls lika många börjar på N? :| Kan bli lite trögt kanske.. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
#4 Tänkte precis på samma sak som du ^^
Om ingen har ett förslag till N så kan vi köra med att någon får börja med ett helt annat hinder och ny bokstav :)
#5 eller så tar man bokstaven innan N, alltså näst sista bokstaven :)
tyckte #6 förslag lät bra! så, någon men en kanin som hoppar över ett hinder som börjar på Ö? :)
ingen som har en bild på Nine-Eleven hindret?de är ju ett N ;)

Men nine-eleven slutar ju också på N x)
Paulina Borg
SKulle vi köra med E istället då? eftersom de slutar på N?

Åh den slutar ju också på n :P
du använder man ju bara nästsista som vi sa tidigare
så nu börjar vi få igång det lite haha!
först och främst, om någon har en kanin som hoppar ett hinder på n, annars går a lika bra!
Haha, nu börjar vi få lite flyt på denna tråd ser jag ;)
Men som jag sa i ett tidigare inlägg- om det blir "för trögt" i tråden, är det bara att ladda upp en helt annan bild/hinder med en helt annan bokstav än vad det "egentligen skulle vart" ^^
NY REGEL!
Man får välja, antingen första eller sista bokstaven- ska vara första bokstaven på hindret man sedan laddar upp bild på!
Hur tkr ni detta lät? Bra? Isånna fall är det bara å köra igång ;)

puttar lite
*tass* :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
puttis