Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: köp-sälj
Läst 1096 ggr
Rozza
0

(S) AKUT! 0.3 Dvärgharar (bla.wiener)

Nu är det så att jag för ca 3 månader sen sålde tre kaniner eller jag trode jag sålde tre kaniner. Lämnade dom till Jennifer på Kristallbacken för vidare transport två veckor senare. Men dom sitter där ännu. och köparen har inte hört av sig eller betalat så nu gör jag ett försök att sälja dom igen.

NU är det akut att jag måste bli av med dom kan inte ha dom hemma (har inga burar) och Jennifer kan inte ha dom längre det blir en stor kostnad för mig eftersom jag måste betala att dom bott där eftersom köparen vägrar göra det och det blir dubbelt så dyrt mot vad kaninerna kostar. Men jag är en djur vänn och det hoppas jag du också är och kanske kan hjälpa mig?!

Det tre honor en renrasig dvärghare hona med stamtavla och två stycken korsnigar (dvärghare med en gnutta hermelin)

Namn: Limholens Astrid
Kön: Hona
Född: 21 Juni 2009
Ras: Dvärghare
Färg: Zobel Blå
Reggad:94p

Har haft en kull, och är nog en av det snällaste dvärgharana jag haft.

Det andra två är två kullsyskon som är van att bo ilag änn så länge.

Namn: Rozza's Edit och Rozza's Ester
Kön: Honor
Född: 8 April 2011
Ras: Dvärghare med lite hermelin i sig
Färg: wineretecknad Zobel brun och wienertecknad vilt zobel (blått i ögonen)
Uppfödare:Jag (Rozza's kaniner)

Finns just nu i Åsele alltså inte hemma hos mig men hos Jennifer på Kristallbacken. Bilderna är gamla men det var det ända jag hade.

Pris: Diskuterar vi fram tillsammans. Mejlaannica.e.j@telia.com eller ring 0703504880 eller skicka ett PM. Som sagt är inte priset det viktigaste utan hemet är.

Det två wienertecknade kaninerna kan säkert bli coola hopp kaniner finns lite hopp stam på dom, deras mormor tävlade (Skärbo´s Baileys).

Stiinisen
0

Är ev intreserad i Edit Skrattande

Är de bra hoppkaniner ? Glad

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Rozza
0

#1 Som sagt har mormor tävlat och har själv hoppat många i stammen. Men jag har ju ingen klubb här så har inte kunnat starta men chansen finns för bra hoppgener. pappan är duktig hoppar högt och snabbt men som sagt aldrig startad så kan inte garantera nått.

Rozza
0

putt

Rozza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är dom hemma hos mig igen Nya bilder tagen idag.

DjurTjejerna
0

om du inte får sålt ngn kan jag tänka mig att passe en ellr 2 då jag och min syrra har startat en djuurpassning! ;)

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

Rozza
0

tack men nej tack det är billigare för mig att bara ha dom hemma. Har hyrt mig en box i ett stall där min sköthäst står det spelar ingen roll fick hem mina andra tre kaniner från fodervärd så… men tack i alla fall.

Alone
0

vart finns dom? :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

Rozza
0

utanför Östersund

Alone
0

tyvärr för långt för mig då jag bor i småland men Ester va grymt fin!!

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

Rozza
0

ja hon är grymt snygg gillar henne skarpt :D synd :/