Premiums Galopphäst-Kull
Nu finns det två härliga grabbar kvar ur Galopphästkullen som fortfarande letar efter ett kärleksfullt hem, dessa två är riktiga busfrön och otroligt snygga och framåtdrivna killar.
De är efter två riktigt snygga kaniner som hoppar höghus och far som raketer på banorna.
Pappa: Midas Syrsa | En riktigt fin kanin, viltisabella och är klassad Elit i alla fyra grenar inom SKHRF. Benjamin som han kallas är en mycket tuff kanin som hoppar över allt som kommer i sin väg med riktig marginal! Är mycket hindersäker och anpassar sig efter hindertypen. Han är efter GT CH Incredible Zam samt undan **Onyx For Joy.
**Mamma: Kyrkeliden's Smultron-Agnes | Min prinsessa som aldrig slutar att fövåna. Hamnade i en svacka innan dräktigheten men är nu på fötter igen och tog placering på tredje plats genom att springa på 4+1 på sin första start efter mammaledigheten. Jag tror verkligen på den här tjejen och hoppas innerligt att de nya ägarna ska få uppleva samma känsla med sin bebis efter den här tjejen. Yla som hon kallas blev elitklassad i rakbana innan 1 år fyllda. Innan dess plockade hon pinnar på rullande band och har som max plockat 6 pinnar på raken. Dubbel nollade lätt en maxad svårbana. Hon är otroligt hinderklok, stabil och hoppar med god marginal över varje hinder. Efter *CH Frome Above* samt undan **Flamencos CH Premier Rose.
**
Då de nya ägarna ska få välja namnet på sin unge är dessa grabbar namnlösa än så länge. De är idag 10 veckor och vill flytta så fort som möjligt. Intresse eller frågor lämnas på min mejl: premiumshoppkaniner@hotmail.com
Jag kan garantera otroligt roliga och duktiga tävlingskompisar samt väldigt gosiga och sociala kaniner hemma. Säljes ändast till hopphem.
Pris: 550:- då ingår härstamningsavtal, övergångsfoder samt ett köpeavtal ska upprättas. Jag bor i Stockholm, mycket lätt att ta sig till mig både kommunalt som bil. Väl mött!
Mer om föräldrarna och kullsyskonen finns på min hemsida: www.premiumshoppkaniner.tk
Elin Husberg ~ Premiums Hoppkaniner

Bebis 1
Otroligt snygg hane som jag haft flera intresserade på dock med avhopp.
Han är full av glädje och nyfikenhet, mycket långa ben som öron. Skulle jag ha haft plats hade han också fått stanna.
Tror han verkligen kan komma och bli högt klassad med rätt förare. Väldigt lik mamma kroppsmässigt och riktigt snabb liten filur!
Kullsyskon:
Premiums Spike Island| Svartbrokad hane | STANNAR
Premiums Wildflower| Viltgrå Manteltecknad hona| TINGAD
Premiums Sky High| Svart hane| TINGAD
Premiums Phar Lap| Viltgrå Manteltecknad hane | TINGAD
Premiums Weaterbit| Viltgrå | Avliden 3 dygn gammal.
Premiums Bold Ruler| Viltblå| Avliden 4 dygn gammal.
Besläktade med: Tess, Elliott, Bove. Dock Noel, Mango samt Skåningen flera led längre bak.

**Bebis 2
**Mer lik sin pappa kroppsmässigt. Men har alltid varit den mest framåt av alla bebisarna. När han var mycket liten ville han inget annat än att rymma ut från redlådan. Otroligt söt liten kanin med mycket att ge för framtiden! Lite blyg av sig men öcer social och mycket mycket busig!

Igår plockade Yla hem sitt första cert i krok! sin andra elitstart efter mammaledigheten! :D
riktigt fina båda två, men fastande så mycket för den brokade. Är så sugen på bebis .. 

Klart du måste ha en sådan bebis Gabriella!
Dem är så grymt fina i kroppen nu, de ha räven vuxit till sig någoit enormt, lär bli rätt så stora kaniner! Perfekta hoppkroppen! :-)
#5 försöker övertala min mamma men hon är inte så sugen på en till kanin just nu
Han verkar helt underbar iallafall.