Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettot-övrigt-måste-skriva-av-mig
Läst 1316 ggr
Kickan90
0

Kaninhoppare Hbg?

Finns det några som hoppar med sina kaniner runt helsingborg? :)
Då träningarna börjar ta slut hos hbgkf så kanske några vill träffas privat och träna med sina kaniner?

Jag har en liten pojke som är 6månader & hade velat träna lite lätt med honom samt få lite tips på hur jag ska träna osv då jag är helt grön inom området ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

kaninsnobben78
0

Jag bor för långt bort  annans skulle varit me.Jag själv har en egen min klubb hemma  vara med tränar ,tävlar hos mig  jag söker själv medlemmar

http://www.nogg.se/kaninhoppningsklubb

Kickan90
0

Ja jag bor lite utanför Helsingborg så jag vill gärna ha kontakt med någon som bor nära Hbg och vill träna tillsammans ^^

Medarbetare på

Peak303
0

Jag ska börja träna med min Brian, bor i Bjuvs komun. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

kaninsnobben78
0

Jag bor tjörnskomun

jees
0

Jag bor i Helsingborg och hopptränar ibland hemma med mina kaniner. Men jag kanske är i äldsta laget för dig då jag är 50 +.

Kickan90
0

Mig kvittar det hur gammal man är, jag blir 21 iår och ska träna Valentine lite nu i höst/vinter men blir inte så mycket eftersom jag har en stor mage ivägen och större kommer den ju bli x)

är du annars medlem i hbgkf? : )
är det bara träningar på sommar"året"? är så grön inom kaninhoppning man kan bli x)

Medarbetare på

jees
0

Jag är medlem i Skånes Kaninhoppare inom Kaninhoppningsförbundet (SKHRF). Våra träningar inom klubben är endast på sommarhalvåret men hemma i trädgården tränar jag lite då och då när andan faller på. Kommer förmodligen att träna lite mer i slutet av oktober/november då jag får hem en ny liten hoppkanin.

Kickan90
0

#7 vad roligt : )
min kanin hane har en väldigt massa energi men samtidigt är han super kelen så får se hur han blir inom hoppningen x)

hoppas på att han vill hoppa lite iallafall, han behöver ju inte tävla men att hoppa något hinder hade varit roligt : )

Medarbetare på

DjurTjejerna
0

jag bor utan för höör

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

Kickan90
0

puttar upp denna igen :P

tränar hbgkf även nu när det börjar bli höst och snö ute eller det är en paus just nu? : )

Medarbetare på

kaninsnobben78
0

Okej vad skoj

Jag tränar inte  ute det är snö om det är mycket eller kallt det tro på väder och vind