Hoppkanin sökes!
Just nu söker jag en hoppkanin! Den ska hälst vara en vädurskorsning, men det går med en annan ras. Kanin ska ha bra hoppteckning och bra stamm. :) Söker kanin runt Stockholms området. Skicka gärna bilder på kaninen eller kaninerna som är tillsalu, om du inte har en hemmsida. Det är inte säkert att jag köper för vet inte hur det kommer att se ut med burarna här hemma. Men skriv här om du har en hoppkanin till salu! 
Kika gärna in på min blogg! ---> djurnord.blogg.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag har en kull mellan dvärgvädur och vädurskorsning. De är nu 9 dagar gamla. Jag ska i helgen lägga ut annons, så håll utkik! Dock säljs de inte för än de är 8 veckor.
Mamman till dessa ungar är Stjärnan´s Pianella, som är dotter till svenska mästaren i höjdhopp, Wellington!
#1 Låter skojj! :D Men kan du skicka bilder när dom är större, eller säga på vilken sida du har lagt ut annonsen på? 
Jag har två jättefina svarta wienertecknade grabbar kvar till salu. Fyller 8 veckor idag och är vädurskorsningar. Väldigt trevliga och sociala föräldrar som båda tävlar (pappan elit i rak, krok o höjd och mamman är msv i rak o krok, elit i höjd). Mer om dem samt bilder finns på min hemsida www.sweetys.se och på min dayviews - sweetys heter jag där. Leverans till Sthlm är inga problem! Kan troligen leverera dit redan nu på söndag. Jag bor i Västerås.
Får troligtvis en kull i början av oktober =) Kommer bli superroliga och härliga ungar som kommer funka super till hoppning. Läs mer på hemsidan i min signatur
/Hanna
#3 Åhh, vad sööta! :D Kan tyvärr inte få hem den på söndag, då jag inte har plats. Ska som sagt köpa en ny bur som ska vara en fackbur, så kan jag återkomma när jag vet? Är så sjukt fäst vid dom små killarna! :) Men vad är pappan för ras?
#4 Okej, ska kika in och kolla! 
#5 både mamman o pappan är vädurar. Pappan är brunzobel och mamman vit blåögd. Jag kommer troligen åka till Sthlm även den 1/10 och kan säkert fixa leverans till den 9/10 också. De svarta är mina favoriter i kullen, verkligen jättesöta och fina kroppar :)
Ja behöver du längre tid på dig så fixar sig det med ;)
#8 Okej, låter superbra! Hör av mig hur det blir senare. 
Gör så du:) Kan även nås på 0703512225 el jennyn.k@hotmail.com
#10 Okej, tack! :)

Ska kaninen användas i avel? :)
#12 Nja, beror på hur det kommer att se ut. Men om det är en avelskanin också så tror jag det. :)
Har flera hoppkaniner hemma som söker nya hem, kolla blabarskaniner.weebly.com under TILL SALU Kan dock va lite gamla bilder
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Jag har lille Elov som söker nytt hem :) Jätte duktig är han och otroligt lätthoppad. Han har inte tävlat mycket alls men tagit pinne på varje start :)
annons hittar du här :http://skhrf.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=39954
# 14 Transport till Stockholm går att lösa då min kompis åker dit vissa helger och nästan på alla lov :)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Har en liten hane på 6 månader som är tillsalu. Han kallas för Marley och är gul/svart japan till färgen. Är Medelsvår klassad i krok och lätt med 2 pinnar i rak.
Han är verkligen urmysig och när det väl är tävling taggar han till! :)
Mejla Himlenshoppkaniner@hotmail.com om det låter intressant så berättar jag mer och fler bilder skickas :)
Han finns i Stockholm.
/ Sofie Jansson, Stockholms Kaninhoppare www.himlenskaniner.weebly.com
#14 Okej, ska kolla :) #15 Ska kika ;) #17 antar att det är han på bilden. Jätte söt! :) Finns det flera bilder på honom, eller filmer? :)
#18 Ja de finns de ;) Du kan mejla mig så skickar jag några :)
/ Sofie Jansson, Stockholms Kaninhoppare www.himlenskaniner.weebly.com

#2 Du kan se bilder på kaninungarna under min annons här på i.fokus :)
#19 måste ha när jag kollar på dom! :) #20 Okej, mejlat när jag kan. ;) #21 Ska kolla. :)
Hej Isabella! I fredags morse låg det 6 små bebisar i Hollys bo =) Det är troligtvis två viltgula och fyra viltgrå, viltgrårödförstärkt eller nån annan vilt-färg. Se fler bilder på min bilddagbok: http://dayviews.com/#!/haannamaalm/2011/10/7/

#13 Okej, jag har nämligen 4 st killar kvar från min kull som föddes 31 maj. Dock får dom inte användas i avel pga. att dom kan bära på bettfel.
Dom är supersociala och har mycket energi. Kommer säkert passa jättebra till hoppning med tanke på högresta kroppar och luftiga skutt. :)
Finns söder om Stockholm. ^^
Mejl: jojo.walle@hotmail.com