Kaniner :)
Min lillasyster älskar djur och har väldigt bra hand om min kaniner när jag inte är hemma. Hon vill väldigt gärna ha en egen kanin då hon tycker om dem så mycket. Jag försöker att lära henne att hoppa med våra kaniner och hon har hittat stort intresse för det! Jag kommer så småningom åka och tävla med våra kaniner men jag vill ju så gärna att hon ska ha en med! Så jag söker alltså en hoppkanin :) Hon fyller år i december så en liten kanin i födelsedags present är väl inte så dåligt? :) Det spelar ingen roll om den är över 1-2år :) Skriv gärna hemmsida/ mejla bilder på kaniner till mig i PM! :) Kön spelar heller ingen roll :)
// Linda med kaniner
Kramar
Linda & Djuren

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en hoppkull som är 4 veckor på tisdag.
Titta in på min annons här på kaninhoppning.ifokus!
Och skicka gärna iväg ett mejl till mig på: johannaputte@hotmail.com
Har har en liten grabb tillsalu hemma nu..
Kolla annonsen på blocket :)
http://www.blocket.se/dalarna/Charmig_kaninkille_36533973.htm?ca=6&w=1
Monty har tävlat i över ett år nu , hoppar allt med fart & tycker att det är jätte kul.
Super snäll med barn, lätt att handtera & är för det mesta alltid en nöjd & glad kanin.

jag har en super fin kull nu och även en vuxen tös till salu som redan har plockat några pinnar:)
Om du vill ha en personlig och rolig kanin men studs i så bara maila mig så kan ajg skicka dig bilder och info:)
power_mist@hotmail.com
//Josefin Svensson
Medarbetare Kaninhoppning iFokus
Dangerous kaninuppfödning
Lite OT men #2, sitter inte din sele fel där? :P
#4 - Den sitter lite snett & sen lyfter han på benet så det ser ut som att ena remmen är under magen. Men nej, den är bara lite stor :)
jaha :P