Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettträning-tips-råd
Läst 847 ggr
Moalinn
2011-09-07 20:38
0

hoppträningar

Hej!

Jag börjar fundera på om jag ska börja på hopptävling med min lilla skitkanin. Min kompis mamma har någonstans i Ljungskile där det är hoppträningar och sånt som jag kan följa med på.

Men det är några problem med honom,
1. han bits
2. han vägrar hoppa i sele
3. vet inte ens om min sele är godkänd

Tror egentligen att det kan vara bra för honom så han får sysselsätta sig iaf någon timme i veckan, och att jag kanske kan lära mig ännu mer och kanske hoppa mer hemma. Vet ju inte om han tycker det är roligt men det verkar så när jag tränar lite i hagen utan sele.

tror ni det kan fungera även om han bits? det kanske får honom att tänka om och kanske till och med att det blir bättre mellan oss och vi förstår varandra bättre..
Och det borde väl gå och träna så han hoppar i selen och inte bara springer åt andra hållet?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

kaninsnobben78
2011-09-08 21:06
0

Hej jag har hoppträningar hemma jag har en liten mini klubb  så har jag tävlingar mm skoj har inte stor klubb  ha skoj med kaniner

Vad har du för  sele till din kanin? Jag kan hjälpa till :jag   tävlar med mina kaniner . jag medlem i trestadskh

alla för vara med  och hoppa och medlem mimn lilla klubb  sin kanin

Jag finns  på tjörn  i höviksnäs  över tjörn bron

Jag har träningar helger, Jag har fina kaninhinder  att hoppa jag har godkända hinderDet finns ingen hoppklubb på tjörn det finns I trällhättan  och  vkkh i göteborg  .Jag hjälper med kaninhopning

min hemsida http://www.nogg.se/kaninhoppningsklubb