Behöver lite hjälp
Hej!
Jag undrar om man måste hoppa rak mini innan man får hoppa rak lätt?
Tacksam för svar! :)
Nej rak mini är ingen "officiel" klass. De flesta börjar tävla i lätt och inte mini.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Ok. Tack! Jag funderar på att tävla med min kanin Ludde som kan hoppa ganska bra. Och mini tror jag han hade klarat ganska lätt så jag tänkte börja med det så att han får in att det är en tävling liksom och hur det gårtill innan jag tävla med han i rak lätt. :)
dock får du inte tävla hur länge du vill i mini och den klassen brukar inte finnas på tävlingar
#3 Ok, tack!
Kan någon Medarbetare låsa tråden nu?
det finns ju ingen anledning att låsa tråden?
#5 Måste man skriva en anledning annars så låses inte tråden?
Det finns ingen anledning till att låsa den = ingen poäng att låsa den
#7 Ok!
Om kaninen inte har tävlat innan eller ej har fått någon placering i en lättklass så kan man själv välja om man vill hoppa i miniklass eller i lättklass om båda klasserna finns på tävlingen. Man kan ej starta i båda klasserna på samma dag. Det är inte alltid som det finns miniklass på tävlingar. Finns det ingen miniklass så startar man i lättklass.
Miniklassen är en inoficiell klass som man inte kan få uppflyttningsplaceringar i, men man tävlar om placeringar och priser. Man behöver ej vara medlem i någon klubb för att få tävla i miniklass och man behöver ej heller köpa någon tävlingsbok. Det behövs för att tävla i lättklass (man har möjlighet till en prova på start först).
Lycka till med din kanin!
#9 Ok! Tack!
Kan någon Medarbetare låsa tråden för nu har jag fått den informationen jag ville ha?
#10 precis som jag sa så låser man inte trådar utan en anledning.
#11 Men att man har fått den information man vill ha är väl en anledning?
#12 nej, det finns redan en tråd av medarbetarna där de skriver att de inte låser tråden endast pga det. finns ingen anledning att göra det, bara sluta skriva i tråden istället.
#13 Ok.