Debuten- Vad bör man ha med sig?
Hejsan alla glada kaninhoppare! Nu är det så att jag kommer att debutera med min kanin inom en snar framtid. Det är inte bara hennes debut utan även min. Så nu behöver jag eran hjälp! Vad br man ha med sig till tävlingen?
// Emelie, Odd Molly och Precious Daisy
Koppel och sele, självklart ;)
Ta någon ryggsäck eller liknande som är bekväm som du kan ha saker i.
Transportbur, gärna med en höboll i så kaninen har tillgång till det även under tävlingsdagen.
Vatten, mycket viktigt! En vattenskål elr liknande + en flaska med vatten så både du och kaninen kan dricka. Ett tips är att ta med en blomspruta och spruta vatten på öronen om det är riktigt varmt.
Tävlingsbok + penna, tävlingsbok finns oftast att köpa på tävlingen.
Mat till dig och kaninen, mina brukar få en bit banan :)
Kompostgallerhage, om man vill ha det med sig. + ett tak, t.ex. en filt med klädnypor som håller fast, ska man ha kaninen i hage måste hagen ha tak pga risken för att den hoppar ut.
Kamera och dylikt. :) Kan ha glömt något men det är det jag kommer på
#1 Tack :D Känner att jag är inte så haj på tävling ännu, men det kommer nog snart :D Tur att jag har medlemmar som du x'3
Haha ingen orsak :) Vet hur det är i början ;)
Jag tycker att #1 fick med allt viktigt 
Sedan finns det också en jättebra artikel på khif som är bra att läsa: "Packlista"
Pengar och det #1 skrev. :)
/ Tilda
#5 Aa det är så snällt att ni alla hjälper mig :D x'D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Regnkläder eller dylikt ifall vädret ändrar sig :)
och… tävlingsdagar brukar vara lååånga och det är inte alltid det finns affärer i närheten - så matsäck till dig själv är viktigt också :)