Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 652 ggr
[vretenskaniner]
0

(S) Runaway's Little Rambler

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Walter är en madagaskar övermantlad hane född 3 Augusti 2010. Alltså inte ens 1 år. Han har startat extremt lite ungefär 5 gånger med långa pauser där mellan, han har aldrig tävlat aktivt och han behöver den rutinen. När han fått den tror jag att han kommer bli en ur häftig kanin. Hemma hoppar han riktigt bra! Springer fint och hoppar med godmarginal. Han är alltså lättklassad. Han har aldrig gått dåligt utan på 2 fel som är slarvfel för han inte fått in rutinen, då jag inte tävlat så ofta eller tränat honom.

Han är efter Trombens Great Champion Varenne och Nuvarande Svenska Mästare i längdhopp Graffiti Of Blockbuster.

Jag säljer Walter för han och jag inte passar ihop under sista tiden. Därför känner jag att det är bättre att han kommer till någon annan där han kan få börja tävla aktivt och visa sin kapacitet! Han är min lilla gospelle här hemma och är mycket social och trevlig av sig! Han älskar uppmärksamhet och brukar ligga i famnen hur länge som helst och bara myser! =)

Han finns i Uppsala men transport löser sig! Priset är inte det viktigaste, det kan disskuteras med rätt köpare!

Tveka inte av dig om du är intresserad av min fina kille!
Min mejl är: gustafsson-95@hotmail.com

Mvh Emma

nellachilli
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

åhh, så fin!:)