VKKH v.s SKH
Har lite svårt att bestämma mig.
Mitt medlemskap i SKH går snart ut och funderar på om jag ska betala in och fortsätta vara medlem i SKH eller om jag ska byta till VKKH.
Så jag undrar var VKKH har sitt "klubbhus" om dom har nått.
Och samt fördel och nackdel med båda klubbarna.
Hade varit jätte snällt om någon skulle kunna svara på detta!
Tack på förhand!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
är väl bara skåne som har klubbhus?
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Precis som #1 sa så är det bara skåne som har klubbhus. En annan fördel är att dom är lite aktivare när det gäller tävlingar och liknande. Men vkkh var på väg att lägga ner sin klubb nu i vår, men bestämde sig för att forsätta, kan ju vara därför dom inte har haft så mycket tävlingar och sånt… Tror SKH har fler medlemmar också, om man tycker det är en fördel med mycket kompisar o så där.
Annars är båda två bra klubbar med riktigt trevliga människor i!
Men vilken klubb tävlar du mest i, vkkh eller skh? Och vilken arrangerar tävlingar närmast dig? Det är ju smidigast när det är årsmöten och sånna saker att vara medlem i den klubben som ligger närmast.

trivs du inte skåne?
//Josefin Svensson
Medarbetare Kaninhoppning iFokus
Dangerous kaninuppfödning

Jag är ju mest aktiv i SKH, men VKKH arrangerar tävlingar som passar bättre då dom är närmre för mig att åka till.
Jag trivs jättebra på SKH, det är bara det att tävlingarna är så långt bort.

aha på det viset,
Kör på det som känns bäst:)
Det är två väldigt trevliga klubbar så blir nog bra vilket du än väljer:)
//Josefin Svensson
Medarbetare Kaninhoppning iFokus
Dangerous kaninuppfödning
Men du kan ju tävla i båda klubbarna om du vill :)
Jag bor i Halmstad och är medlem i SKH och varit de i 12 år haha. Man får tävla i alla klubbar som är anslutna till Sveriges Kaninhoppares riksförbund :)
/Ems
Jag är medlem i trestadskh tävlar i trollhättan men det ångt men jag sammåker till tävlingen
Hej! Vi har tyvärr inget klubbhus.
Du får ju självklart lov att komma på våra tävlingar även fast du inte är medlem i vår klubb! 
Mvh Viktoria Styrelsen VKKH