Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 855 ggr
Luckyt5
0

Registrering

Hur registrerar man en kanin? Snälla behöver ha hjälp fort!

/ Tilda

jees
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Man gör det för det mesta direkt på tävlingsplatsen och det kostar då 20:-. Kaninen behöver inte vara registrerad om den ska tävla i mini-, lätt- eller medelsvårklass.

Luckyt5
0

Tack för svaret!

/ Tilda

[bebba]
0

Jag registrerade min kanin genom att skicka ett mejl till nån adress som stog på klubbens hamsida med all info. Men det är kanske olika mellan skaf, skhrf och olika klubbar.

Luckyt5
0

Ska kanske tävla den 28/5, i lättny (Sörmlandskaninhoppare). Jag min mormor har satt in pengarna till medlemsavgiften. Men måste man registrera för att få köpa en tävlingsbok? Och hur registrerar man? Jag vet inte när Maja föddes, vilka hennes föräldrar är…. och sånt, kan man registrera ändå?

/ Tilda

PandaFish
0

Nu är ju inte jag medlem i KAF men inom SKHRF så behöver du inte veta kaninens föräldrar men det är ju bra om du vet ungefär när hon är född typ vilken månad :) Men det går såklart bra att registrera ändå.

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

Luckyt5
0

Okej, har absolut ingen aning vilken månad hon är född i, eller jo en liten aning: januari, februari, mars, april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober, november eller december, nån av de månaderna är det. ;)

/ Tilda

gaabriellaaa
0

#4 när du registerar i kaf så ska teckning, kön, namn och ålder stå med :) Vet dock inte hur du ska göra med åldern eftersom du inte vet den. Du kanske helt enkelt bara får skriva något som verkar troligt.

Luckyt5
0

#7 Jag vet att hon är 2 år iallafall, men jag firar henne den 29/8 (dagen jag köpte henne). :)

/ Tilda

PrinzeZz
0

du vet inte hur gammal hon var när ni köpte henne? då är det ju ganska lätt att räkna ut på ett ungefär vilken månad hon är född i Glad

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Luckyt5
0

#9 De sa att hon ungefär var 1 år. :) Köpte henne den 29/8-09

/ Tilda