Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 919 ggr
N-Jorgensdotter
0

Transportburar säljes

Har några olika atlas transportburar till salu. Behöver bli av med dem så snart som möjligt.

Finns i Skåne men kan levereras hela vägen upp till Stockholm då jag ska dit nu på fredag.  (med x2000)

Följande transportburar säljer jag nu:

¤ Atlas 20 lila/svart. Perfekt till kanin. Lagom stor. ALDRIG använd, helt ny. Köptes i djuraffär i slutet av April. Nypris 325:- NU: 200:-

¤Atlas 20 ljusblå. Perfekt till kanin. Lagom stor. Använd en del korta stunder men i nyskick. Nypris: 250:- NU: 150:-

¤Atlas 20 mörkblå OPEN nya modellen Perfekt till kanin. Lagom stor. Lätt att få upp kaninen. Fick i julklapp och använd få gånger. Nyskick. Nypris: 425:-
NU: 290:- 

¤Atlas 10 grå/svart nya modellen. Ej mycket använd. unik då de säljs på väldigt få ställen. Snygg! Perfekt till hopptävlingar. MKT fint skick! Nypris: 290:- NU: 190:-

¤Atlas 10 ljusblå nya modellen. Ej mycket använd. MKT fint skick! Nypris: 290:- NU: 190:-

¤Atlas 10 open. Lite trasig där gallret sitter fast men är lagat. I annars bra skick. Nypris: 350:- NU: 100:-

¤Atlas 10 ljusgrå men med blå "spänne/pluppar". Gamla modellen men är hel och fungerar mycket bra! Nypris: 240:- NU: 120:-

¤Atlas 10 open brun nyaste modellen. Helt ny, aldrig använd. Felköp så säljes. Nypris: 349:- Säljes för 290:-

Har ev. någon mer att sälja men kommer i så fall ut senare.
Transport brukar lösa sig och alltihop kan skickas på posten. Mottagaren betalar frakten.

SKriv här, mejla eller ring/smsa mig vid intresse. Först till kvar gäller.

naaaty@live.se
0705458916

Bilder på allt kan fixas, annars sök på google.

Mvh. Nathalie Andersson
Silvergläntans kaniner reg. gårdsnamn sedan 2011nakaniner.weebly.com

KyrkelidensJosefin
0

Hej,

Jag skulle vilja ha 10:an open den bruna:)

//Josefin Svensson

Medarbetare Kaninhoppning iFokus

www.dangeroushk.weebly.com

Dangerous kaninuppfödning

jees
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är eventuellt intresserad av openburen för 100:-. Har du möjlighet att ta med den till kvällstävlingen den 11 maj så kan jag titta på den där? Skulle du även vilja ta med dig någon av dina H-selar i stl M så kan jag se hur stora de är för eventuellt köp sedan?

N-Jorgensdotter
0

#1, Det går bra. Ska du till Klippan imorgon? :)

#2, Jag tar med det imorgon!

Mvh. Nathalie Andersson

KyrkelidensJosefin
0

Ja det ska jag:) vill du ha det kontant då?

//Josefin Svensson

Medarbetare Kaninhoppning iFokus

www.dangeroushk.weebly.com

Dangerous kaninuppfödning

Hoopys
0

Om opend 10 är kvar vill jag ha den ;)

N-Jorgensdotter
0

Open 20 är såld

Mvh. Nathalie Andersson