(S) KanonSöta DvvRex
Har 2 Dvärgvädurs rex till salu just nu pga avhoppande köpare, de blir leveransklara 19maj. Kan hålla kvar dom några veckor extra om ni ska på semsester eller liknande.
Fler kullar planeras, så kolla in hemsidan, som finns i signaturen.
När du köper en kanin utav mig, (EnjoyMyRabbits) medföljer detta:
En tam kanin
Bettfels kontrollerad
Härstamningsbevis/Stamtavla
Pellets & lite hö
Livslång support
Klippta klor
Koppel
Transport kan fixas, jag ska även till Malmö, Helsingborg, Höganäs i juni, bor i kristianstad så kan även ta mig till näromliggande områden även om buss & tåg går hela vägen hem till oss.
För snabba svar så mejla mig på enjoymyrabbits@hotmail.com
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Dessa 2 kaninungar kan ev passa till kaninhoppning.
Då dom hoppar upp på allt de ser ^^ de är väldigt nyfikna och orädda.
Så tänkte se om det är någon som vill prova på hoppning med dom.
Riktigt isblåa ögon har denna primadonnan, Moonlight Love
Ur sötaste tjejen är hon, pussas som tusan när man kelar och har riktigt mkt spring i benen.
Hon hoppas alltid upp och ner på hyllan i buren, kanske passar till ngn som vill prova på hoppning??
passar även till kel och avel, dock får det vara en mindre avel isåfall för hon vill inte sitta i buren utan komma ut och bli kelad med varje dag.
Riktigt isblåa ögon har denna primadonnan, Moonlight Love
Ur sötaste tjejen är hon, pussas som tusan när man kelar och har riktigt mkt spring i benen.
Hon hoppas alltid upp och ner på hyllan i buren, kanske passar till ngn som vill prova på hoppning??
passar även till kel och avel, dock får det vara en mindre avel isåfall för hon vill inte sitta i buren utan komma ut och bli kelad med varje dag.
Min urgoaste Valentine
den som vill ha en riktig kelegris, har kommit rätt.
han vill alltid vara med det kvittar om man sitter bredvid buren, har honom lös eller om han är i famnen här ska det kelas eller vara med, en otroligt nyfiken liten kille.
Han passar både till kel, avel och om någon skulle vilja testa hoppning.
han verkar så mångsidig och hoppa upp på saker ska också testas.
kan ju tillägga att ingen utav mina vuxna kaniner hoppar jag med, dock småtränar de lite över 1 hinder men de är inget jag räknar som hoppning.
Valentine & Moonlight Love