Det Värsta Hindret?
Har era kaniner något hinder som de inte är någo bra på?
Min har :3 Mando Diao hatar X-et och Elvis hatar Fyren ( de 2 andra har jag inte hoppat med så mycket)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min lilla hoppis som är en lejonhuvadkanin förstår sig inte riktigt på vattengravar, han kliver gärna i dom, haha ;D
Mina kaniner har lite svårt fyren också :P :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Vattengrav! Eller 1 av 4 kaniner här hemma hoppar vattengraven x) Annars är det väl när det blir snubbelbom som dom tycker det blir lite svårt men oftast brukar det gå bra ändå! :)
X-et och alla rättuppstående! xD Han hatar dom ^^
Lådan och ett plant hinder tycker en av kaninerna här hemma är svårt, dom andra hoppar nästan allting! :D
En av mina kaniner gillar inte parkbänken. Oftast river hon hela :P En av mina andra kaniner river oftast maxade platta lätthinder (vet inte vad man kallar det). Den tredja kaninen gillar inte för stora hinder över huvud taget.
Mvh Elin
Kolla gärna in min blogg!
Mvh Elin
En av mina kaniner hade problem med halvtvåan ett tag, men det verkar ha gett med sig nu. Annars är väl lådorna ett problem för mina minsta, de har lite svårt att se vad som händer längre bak. ^^
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Mina har inte problem med exet eller fyren men en av kaninen har lite svårt hoppa wolmen krymper under hinder istället ska tränas hoppa bättre de
Parkbänken, de försöker sitta på själva bänkdelen:P hehe
#10 haha ^^
har aldrig hoppat parkbänken o.O
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
# 9 - 10 #Mina kaniner hoppar parkbänken fartiks river dom de få dom träna på inte river det längre man få trän,träna dom dom blir bra på
Mina kaniner riv först i början sen blirv dom bättre
#11 heeh:P
#12 jupp det handlar om träning:) Men har ingen hemma som jag kan öva på, så det blir lite pinsamt när man kommer på tävling^^hihi