Ska köpa hinder från Libra Artic
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänkte i samband med finska LU köpa 2 st hinder då det är 20% rabbat… Tänkte köpa X:et själv då detta endast kommer kosta 660 kr.. och mamma ska köpa A:et till mig :)
Är dessa 2 hinder bra val enligt dig? Om inte, vilka borde jag köpa? :) Gillar X:et otroligt mycket och A:et är ju bra eftersom då får de träna på lite längre hinder också.
Xet tycker jag är bra, men personligen tycker jag Aet inte är ett så jätteroligt hinder, det är väldigt lätthoppat och det finns liksom inga svårigheter i hindret, plus att det är jättesvårt att kombinera på ett bra sätt.
Om du vill ha ett långt hinder tycker jag du ska lägga på några hundralappar och köpa femman istället.
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#1 ok, kan be mamma köpa X:et istället då, eller kanske nine-eleven :D Morfar ska köpa femman åt mig om de har med sig det :)
Nine-eleven gillar jag (även fast jag mina kaniner aldrig har hoppat det) och även W:et :)
3# ok :) Det verkar vara väldigt populärt. Libra Artic tillverkar väl inte W:et längre? Utan nu är det WM:et.
Det blir nog Nine-eleven och femman jag köper istället :)
#4 Visste jag inte, har inte varit inne på deras hemsida på länge :)
Rekommenderar startk att köpa femman/fyran då dessa går att höja/sänka till maxat i princip för alla klasser ;)
har själv femman och den är superbra att ha! har även nine-eleven och tycker om den, fast känner ändå att femman är bättre. (Ett tips, har du inget plank-hinder, köp det istället! Eller möjligtvis en mur. Brukar vara bra träning :))
har själv femman och den är superbra att ha! har även nine-eleven och tycker om den, fast känner ändå att femman är bättre. (Ett tips, har du inget plank-hinder, köp det istället! Eller möjligtvis en mur. Brukar vara bra träning :))
#8 har byggt eget med plank :) Det blir Nine-eleven och Femman jag köper, har bokat dessa.
ÄLSKAR nine eleven :) Men har aldrig hoppat det :(
Xet äger!
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#10 ok :P Gillar också det fast jag aldrig hoppat det.
Jag har exet ochfyren så har jag flemman
Jag köpte Femman och nine-eleven. En tjej som är duktig på att bygga ska bygga fyren åt mig också :D