Ny på det här med hoppning :)
Hej alla hoppare! Jag heter Emelie och föder för närvarande upp dvärgvädurar för utställning och avel. Jag har smått börjat tröttnat på detta pga en massa olika anledningar och har istället bestämt mig att försöka satsa på hoppning. Jag har totalt fastat för allt som hoppvärlden har att erbjuda och allt verkar så bra! Vilken sammanållning :)
I vilket fall som helst är det tänkt att jag ska börja hoppa lite smått och sedan framöver avla fram hoppkaniner om allting går som det ska.
Imorgon åker jag till tävlingen i Gulsippan i Hässelby (Stockholm), och försöker lära mig lite om hur det går till på tävlingar osv. Om någon vill träffas och prata lite så var inte blyga för att kontakta mig. Jag pratar gärna med någon lite mer erfaren ( eller mindre erfaren) för att lära mig och komma in lite i hoppvärlden och så :)
Jag har även en fråga och det är var jag hittar info om de olika tävlingara, när de börjar, vilka klasser som finns under dagen osv?
Tack för mig, ska bli kul att lära känna er!
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Tävlingen i GUlsippan imorgon är första start kl 9.00
Det är Elit och mini först tror jag. (högsta och lägsta klassen)
Ska själv tävla mina två kaniner och en annans i lätt ny.
Tack, jag hittade all info på stkh's hemsida efter lite letande! 
Lycka till imorgon då :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#2 Tack!