HOPPKANIN SÖKES
Jag har länge tänkt och skaffa en hoppkanin, har haft kaniner innnan! jag söker en kanin från 1 år och uppåt. den ska vara snäll och ska kunna gå i koppel. Bor i Kristianstad,skåne
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej, har 2 harkorsnings honor som är runt halvåret just nu. Dessa har gjort fina lopp redan nu, och är uppfödda efter super fina hoppföräldrar.
Leverans är inga problem, det löser sig alltid ;)
Mejla ylva1@comhem.se vid mer information eller intresse :)
Jag har en hane som fyller 1 i Juni. Dock inte tränad i hoppning så mycket men han kan gå i koppel och är glad för att springa.
Du kan läsa mer på www.snowflakeskaniner.tk under kaninungar tillsalu.
Han finns utanför Helsingborg, Skåne. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vet att där står att du söker över 1 år men om du ändrar dig så har jag 3 st jättefina Holländar ungar just nu, födda 1 september så de är rätt så stora ändon ;)
Behöll deras broder som nu är jätteduktig i hoppning och har tävlat med bra resultat!
För att titta mer på dem gå in på min hemsida www.albokaniner.weebly.com, klicka på kullar, också är det Mix kullen du klickar på så kommer de upp, lätt som en plätt att bara ta en titt ;)!
Hejsan!
Gissar att du redan kanske hittat en fin kanin, om inte så får du gärna ta en titt på min.
Christian Olsson
13/4 - 05
e: Skärbos Cinzano
u: Linnebys Hello Hoppsan
Hane, blå otter, Dvärgvädur/Dvärghare
Tävlade för ca 1-1½ år sedan. Det märks att han saknar det.
Robert Gustafsson
20/1 - 09
e: Jolly Jumper
u: MaryAnyDots
Hane, Svart, Dvärgvädur/Rex.
En liten utmaning men han är lovande.
Staffan "Goofy" Strand
13/4 - 05
e: Skärbos Cinzano
u: Linnebys Hello Hoppsan
Hane, Vilt gul, Dvärgvädur/Dvärghare
När han va i form hoppade han över precis allting. Rekord snabb och rekord säker. har många 1:a pris rosetter med honom. Träna upp honom så är han i samma form igen skulle jag tro. För han vill tävla!
Skriv gärna till mej o du eller någon annan är intresserad :)
De bor i Uddevalla, 9 mil norr och Göteborg.