kanin selar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan :)
Någon som kan tipsa om någon som säljer bra selar, bröst och bog selar :)
dom jag känner till ät Rabb-it och trockaderos :) någon som har tips på några fler ? :)
Unique säljer bra selar! :D www.uniqueselar.weebly.com

:D några fler sidor ? för ahr beslutsångest :(
Jag säljer selar, jag har ingen hemsida till dem men mina är lite speciela för jag sätter skärnor, roser eller en liten kjol på mina, urgulliga!!
Om du ska på skånes tävlingar någon gång så säljer jag alltid där och om du vill så kan jag skicka bilder på några exemplar ;)!

#4 åh nej tyvärr bor i stockholm så inga skåne tävlingar :(
men du skulle jätte gärna få lägga upp någon/några bilder här ? :) eller skicka till mig ? :)
Japp, kan ta lite bilder så lägger jag upp dem här så andra också kan se dem :) Men selarna går ju att skicka fastän du bor i stockholm, vilka storlekar är det du söker?
Japp, kan ta lite bilder så lägger jag upp dem här så andra också kan se dem :) Men selarna går ju att skicka fastän du bor i stockholm, vilka storlekar är det du söker?
Ush, jag har inte några bilder och min kamera är sönder… Kommer snart lägga upp bilder på hemsidan på tyger, pynt och selar om beställningar och sådant, men vänta inte på det! Jag skulle stark föreslå www.RABB-IT.se för de gör också jättefina selar!

#9 vad heter din sidan ? :)
ah rabb-it är bra, men dom har inga bröstselar som jag också vill ha :( men det är en bra sida annars :D
Ja, men jag gör inte heller bröst selar :/ Men Uniqueselar.weebly.com har jag för mig gör bröst selar, jag vet inte riktigt ;)!

#12 åh vilka fina selar :D vad heter dina sida så kan man kika in där lite ? :D
Jag har inte laggt ut någon sida än, sedan kommer selarna och all info finnas på min hemsida, www.albokaniner.weebly.com.
Jag tror jag får in alla bilder och sådant iaf tills Onsdag-Torsdag v.12 :P!

Åhh jag väntar :D
Jag syr egna bog-selar som jag säljer. Håller just nu på att bygga upp en hemsida till selarna. Så den är nog klar inom en vecka.
Just nu syr jag selar som jag har döpt till "Disselråttor & Sjömansmöss" Det är ett marinblått tyg med vita stjärnor på.
Finns på kaninplutt@gmail.com om du är intreserad! (:
/Julia
/ Julia, Honeys Hoppkaniner
rekomenderar www.annesela.no
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
16# Redan nu har jag fått in alla tyger, selar, priser & pynt mm så du kan gå in och kolla på sidan nu :D! www.albokaniner.weebly.com, sen klickar du på ALBO`S SELAR så kommer du till allt som rör selarna!

#18 åh har du köpt från henne ? blir inte frakten ganska dyr ? :) jätte fina selar :D
#17 åhh :D väntar på din sida :D
#19 aa har gjort det :) din sida är fin :D
20# Om du är intresserad av någon så är det bara att mejla! Det kommer bild på Blommor selen idag förmodligen ikväll ;)!

#21 så en sele kostar 50 kr utan pynt ? :)
Egentligen så är det ju meningen att alla selarna ska ha pynt, därför vi pyntar dem men om du vill ha en helt utan pynt kan du få den för
45 kr om du vill!

#23 tycker det är riktigt coolt med pynt :D men tyvärr så har jag då en JÄTTE långhårig sak så det blir absolut inge snyggt med pynt har redan provat haha :P