Någon som säljer hoppkanin?
Är det någon här som säljer en duktig hoppkanin eller har ungar efter hoppkaniner?:) Funderar på att skaffa en liten hoppare :)
Kika på http://www.skhrf.com/forum
Där kan du säkerligen hitta något som passar dig :)
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.
Heej!
Har 4 svart/vita hoppungar till salu, efter jättekelig pappa och jätte diktig hoppmamma!
Det blev 5 små killar i kullen, en har jag själv behållt och han heter Albos Aslan King of Narnia, skickar med en bild på han här också, han är jätteduktig och har tävlat 2 gånger, var såklart läskigt första gågen men andra gick jättebra!!
Hans 4 syskon är alltså tillsalu och jag har testet hoppa mindre höjder med dom också och de har tyckt det var lätt och jätteroligt, eftersom aslan är jätteduktig kan såklart de andra också bli det!
De finns inte på min nya hemsida än, men mejla gärna mig så kan jag skicka namn, bilder, priser (billigt) och info om var och en av dem!
**_MIN HOTMAIL: buzaliz@hotmail.com
www.albokaniner.weebly.com_**
**Om någon annan tycker detta låter intressant så kan ni ju också alltid höra av dig :D!!
**
/Alice med Albos!
#2 har mejlat dig :)
jag kommer ha två kullar i sommar…=)

Ylva ( Pylva här på iFokus ) har 2 st harkorsningar kvar :) Båda honor. Mamman är svårklassad i krok, Medel i rak, elit i höjd och ej elit i längd. Pappan är svårklassad i rak och krok och ej elit i höjd och längd.
Dom blir 5 månader på lördag. Har själv en hane ur den kullen och är supernöjd med honom :) Bebisarna har debuterat i hoppning med bra resultat ( kommer inte riktigt ihåg vad dom gick på). Skickar med en liten bild på min yrväder också :)
Ylva finns i stockholm btw :)
Hennes hemsida är www.pajaritos.se.
Där finns bilder på Las Vegas och Secret Admirer som finns kvar :)
Det stämmer :) Jag har 2 finfina harkorsningar kvar till salu :)
Jag och dom finns i Stockholm, men leverans går att lösa till varje liten vrå runt om i landet ;)
Hör av dig till ylva1@comhem.se för mer information :)
Systrarna kostar 400 kr styck och med detta ingår härstamningsbevis med köpeavtal m.m. samt övergångs foder och tävlingsbok för Sveriges Kaninhoppares Riksförbund ;)
Hör av dig! :D
Kan verkligen rekomendera en harkorsning från Ylva, så grymt fina och otroligt duktiga på att hoppa! Har själv en liten parv därifrån :)
#7 har mejlat dig :D
#8 ok :) har mejlat henne ;)
Även jag kan rekomendera http://www.skhrf.com/forum
Där finns det fler annonser än här på iFokus.
// Julia, Honeys Hoppkaniner
/ Julia, Honeys Hoppkaniner
Har nu hittat en söt liten harkorsning som jag ska köpa :) Ska även köpa en vädurskorsning senare i vår men har redan hittat en uppfödare där ;)
#11 Blev det någon från Ylva eller någon annan? :)
#13 okej! Han var ju jättesöt! :D

#13 Oh en från Sandra ;D Hehe har 2 kaniner därifrån :) Eller har en på foder :) Har följt kullen och Demo är ju jättefin :D
#15 vad roligt! Kör du hoppning med dom?
Jag föll för honom direkt, han kan nog bli riktig duktig inom hoppning vad jag har hört av henne :)
#13 ja visst är han, föll för honom direkt :) Älskar viltgrå brokade/mantlade harkorsningar, hehe.

#15 ja :) Fast jag har inte från Sandemo kullen utan en tjej från Nattkullen :D Hon är startad rak lätt och gick på 4 fel båda gångerna :) Sen foderkaninen är klassad lätt i krok och msv i rak. Men hon behöver jobba upp sitt självförtroende så vi jobbar mycket på det just nu och sådär :)
Ja men jag tror också att han kan bli riktigt duktig :D Min kompis ska få hem Diva från Sandra också :) Troligtvis ska Ylva ta med henne också från västmanland ;)