Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 2401 ggr
PrinzeZz
0

Matsäck på tävlingar?

Vad brukar ni ta med er?

efter snart 5 års aktivt tävlande har jag fortfarande inte kommit fram till vad som är smidigt att ha med sej, blir oftast något onyttigt som är lätt att ha med sej… eller värre, inget alls.

Brukar ni ta med er samma sak på tävlingarna? eller varierar ni? Glad

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

bellamollylovee
0

Jag har tagit med några mackor/frukt eller pengar :) Tycker att det funkar ganska bra, även fast man ofta är riktigt hungrig efter en lång tävlingsdag så är det praktiskt att ta med.

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

gaabriellaaa
0

tar alltid med pastasallad tror jag haha .. det är smidigt, enkelt och gott. Glad Jag brukar ha i pasta, köttbullar/kyckling, majs och ibland lite ost, men man kan ju ta vad man vill.

hugoochip
0

Blir ofta att jag inte tar med någonting, brukar glömma bort mig själv på tävlingar, så brukar bara köpa en toast. Mer hinns inte med  :P

Premiums
0

Jag brukar göra matlåda av det som blir över av middagen dagen innan. Sedan beroende på väder kanske jag gör varm choklad. Min mamma som är väldigt kräsen med att jag äter ordentligt på tävlingar backar ned allt i matväg. Det kan även bero på vart det är man tävlar, tävlar man någonstans nära någon resturang/kiosk så tar jag med mig pengar! :)

Elin Husberg ~ Premiums Hoppkaniner

gaabriellaaa
0

#4 hehe låter som min mamma Flört Hon säger åt mig att säga vad jag vill ha, sedan fixar hon det. Tungan ute

hugoochip
0

4# Haha, låter precis som min mamma! ^^

Men brukar ändå bli att jag inte äter, men tar alltid med pengar iaf :)

[AlboKaniner]
0

Jag har för det mesta med mig pengar till Skånes goda toaster. stavas?

Sen har jag med mig äpplen och saft ;) varierar från sommar till vinter, inne eller ute ;)

Utomhus mitt på sommaren är det inte så kul att sitta med en klubba i handen. alla vet vem som kommer och hälsar på då ju ;)

lydds
0

Jag är en såndär typ av människa som tänker 'nä, men det hinner ajg nog fixa imorgon' Och ja, jag hinner, men de 20 minuter jag hade tänkt tillbringa i köket en morgon innan en tävling tar jag gärna ut som en slagt sovmorgon, hehe. Alltså brukar jag bara ta med någon macka men mina vänner har ofta väldigt mycket mat med sig och då brukar jag gå och snorpa lite, eller äta upp allt (a)

Men bättring på det, helt klart! Skrattande

NinaS
0

Jag har tyvärr ingen kanin längre, men jag tävlade "förr i tiden". Nu är jag ofta på marsvinsutställningar. Jag tycker en bra matsäck är pastasallad, mackor, ett par frukter, godis, några kakor och vatten. :) Har hellre med för mycket än för lite mat!

Pylva
0

#8 HAH, din och min meny på tävlingar är väl för det mesta köttbullar och makaroner  ^^ Haha X)

sotlynx
0

Sist hade jag sushi med mig. Jag lät bli att skära sönder rullarna och hade med mig en burk med soja så jag kunde doppa korvarna och slippa använda bestick. Mycket smidigt, nyttigt och gott. OCh faktiskt lättlagat! Sushi funkar bra så länge det är minusgrader i ridhusen ( bläääää!!! ).. En liter varm choklad är standard i väskan. Skrattande

vlkskaningarden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är bra att ha med seg så man nte går och är hungrid

lika så till kaninen

vlkskaningarden
0

lika så till kaninen

vlkskaningarden
0

lika så till kaninen

vlkskaningarden
0

lika så till kaninen

LoveYourRabbit
0

12# hihi, kanske lite många där? x)

Somriga hälsningar från Vilma

Uppfödning av hoppkorsningar i liten skala, Conejos Hoppkaniner ♥
Conejos Hoppkaniners blogg

"Lev livet, det visas inte i repris."
Sov gott min flicka, 27 april - 4 juni

[Fruktiz]
0

Oftast blir det så att jag tar med mig smörgåsar, något att dricka (nu på vintern blir det varm o'boy och på sommaren saft och vatten) och risifrutti eller en drickyoghurt.

Men ska nog börja ha med pastasallad. Brukar inte äta det så ofta och så verkar det väldigt enkelt att göra! Glad

kyrkeliden
0

Bra tråd :)

ÄR själv urusel på detta me mat….skylle på att jag kommer från landets södra klubbar o i Skåne o Småland (de jag vet) finns där nästan alltid cafeteria….så haha varit lagom bortskämd tills jag flyttade uppåt.

Härom året kom jag på min bästa lösning: BLÅBÄRSSOPPA!

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

KaninPiggelin
0

Jag brukar ha med mig varmkorv och bröd :P

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥