Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 1743 ggr
[JohannaGudinge]
2011-01-10 00:55
0

Mål 2011

Har ni några mål inför 2011 med era kaniner?

Jag har några mål, men är ganska trött nu så orkar inte skriva dom här. Men dom finns på bloggen. http://teamtass.blogg.se i kategorin "Johanna, LilleSkutt & Spader" inlägget heter "mål 2011" om någon är intresserad..

Jag är iallafall nyfikna på era mål Skrattande

KaninPiggelin
2011-01-10 15:36
0

jag har imål att komma ut på massor av tävlingar och att mina kaniner ska ta sina första pinnar! =)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Pylva
2011-01-10 19:58
0

Svår med pinnar (Estanzia)

Msv även i Rak med Nisse, minst en pinne Rak/Krok

Msv med pinnar (Flaxa)

Msv Stoja

- Detta ska jag kämpa för, genom att åka iväg på en massa tävlingar med ninerna! :D

Sen får jag förhoppningsvis tillökning med "nytt blod" i kaningården i år ^^

Ska även bygga om/fler fackburar :)

Workingdog
2011-01-10 23:04
0

Att alla kaniner ska komma upp i Msv :) Har inga mål med Nanou eftersom hon är här på foder, men det är väl typ att lära känna varandra och jobba upp hennes självförtroende :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Workingdog
2011-01-10 23:04
0

Att alla kaniner ska komma upp i Msv :) Har inga mål med Nanou eftersom hon är här på foder, men det är väl typ att lära känna varandra och jobba upp hennes självförtroende :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Kassy
2011-01-10 23:21
0

Komma ut på någon tävling med ninnischarna & bygga nya burar åt ALLA kaniner. 250 x 200 cm kommer varje sommarbur vara, vinterburarna på 240 för systrar och 120 för ensam hona elr hane, bredd 60 elr 80 höjd vet jag inte än :3

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

hjartelyckanskaniner
2011-01-11 10:32
0

Mitt mål är att komma upp till svår med 2 kaniner innan Kista. Men det gör ingenting om det inte blir så:)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

louise-ariel
2011-01-11 11:18
0

Börja tävla!=)

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

MangoO
2011-01-11 15:50
0

Mina mål är:

Bygga ut/om kaninstallet

Att Kiwii ska komma upp till MSV

Tävla massor :D

Candyman upp till MSV

+ ev. en liten nykomling :D

Hopp och skutt!

Ida Johansson, Björklövets Hoppkaniner

hjartelyckanskaniner
2011-01-11 16:04
0

Tillägg till #6. Få hit en liten fodernin snart:D hoppas på att vi ska gå bra på banan:)

Mvh Emma

KyrkelidensJosefin
2011-01-11 17:40
0

Åh vad kul:D vad ska du få för kanin?:)

//Josefin Svensson

Medarbetare Kaninhoppning iFokus

www.dangeroushk.weebly.com

Dangerous kaninuppfödning

Paulinaborg
2011-01-11 17:54
0

Mina mål finns på hemsidan! :D http://paulinaskaniner.weebly.com

Popstar
2011-01-11 18:27
0

Mina mål inför 2011 är ;

- Få upp Tindra till Svår.

- Få upp Tino till Svår.

- Få upp Tuffe till MSV.

- Få upp Laban till Svår.

- Få upp Stampe till Svår.

- Få in lite nytt blod till kaningården =)

/Anna

PrinzeZz
2011-01-11 19:01
0

Mål och Mål, sådant tycker jag är svårt… Man ser väl vart man hamnat vid årsskiftet.

men jag har tänkt såhär

Sam, Petrus, Ayla upp till Elit, Saga ner till Veteran och Sumo upp till svår.

sen har jag två kullar planerade som ska tas, och mitt mål där är väl att få ungarna sålda och inte behålla något Aylabarn (vilket LÄR bli svårt)

Sen har jag väl tänkt försöka piffa till kaningården

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

hjartelyckanskaniner
2011-01-11 19:39
0

#10 Pia bebbe:D

Mvh Emma

Sheltieliv
2011-01-11 20:47
0

Jag har som mål att FÖRSÖKA väcka hoppintresse hos mina gamla kaniner. Den ena tränade jag lite när han var mindre, de andra två är omplaceringar. Den jag tränade förut och en utav omplaceringarna skulle nog kunna funka som hoppkaniner, dock så är de ganska gamla nu, runt 5 år. Så är tveksamt. Men hoppas =)

Ett annat är att köpa en riktig hoppkaninunge att kunna börja träna och tävla med. Men det målet är något jag måste ta med mina föräldrar först… ;)

gaabriellaaa
2011-01-11 20:47
0

Håller med #13, har inget "detta ska klaras!" utan mer .. jag vet inte, jag känner väl bara att det blir bra om det blir så Flört

•  Plocka någon pinne i MSV med sune, vilket också betyder att jag måste jobba med hans självförtroende. Varenda medelstart vi gjort har vi blivit oplacerade just pga av att han tycker allt är så fruktansvärt läskig. Tror vi kommer börja köra några UT i lätten först och främst, så får vi se var vi hamnar sen.
  • Med Pingu .. hmm, men tanke på att jag inte äns debuterat honom än är det svårt att sätta ett mål. Men plocka någon eller några pinne i MSV med honom vore roligt Glad Fast målet, jo det är väl mer att vi först och främst ska ta oss till medeln, vilket jag inte tror kommer bli särskillt svårt.
  • Detta är väl egentligen inget mål .. men kanske att det blir något nytt tillskott här bland kaninerna Glad Är så bebissugen igen haha! Vet dock ej vad föräldrarna tycker om detta än .. Flört
PrinzeZz
2011-01-11 21:13
0

#16 jag tycker om det sista "målet" Oskyldig

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Papaya
2011-01-11 23:33
0

Jag har som mål att debutera med två, eventuellt tre av mina kaniner och se till att de helt enkelt får lite tävlingserfarenhet. :)

Hur det går för de som redan tävlar spelar ingen större roll, men visst skulle det vara roligt om de tog lite pinnar. Men helst vill jag bara komma ut och tävla så mycket som möjligt, det är ju så roligt. :)

Utöver detta planerar jag att bygga en hage som ligger i anslutning till kaninhuset till våren. Mitt närmaste mål är storstädning i kaninhuset, vilket ska ske imorgon. ^^

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

gaabriellaaa
2011-01-11 23:37
0

#17 haha Skrattande

man blir så otroligt sugen när man tittar på alla planerade parningar .. Oskyldig

PandaFish
2011-01-12 10:04
0

Jag har väl inte så många mål. Försöka bli av med årets ungar och sen så är väl det största målet att Pia ska bli super champion :)

Ganska så stort mål jag vet men det fattas bara ett cert och det har hon varit så nära flera gånger redan så jag tror att får hon bara tävla lite till så har vi snart det där sista certet.

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

KyrkelidensJosefin
2011-01-12 14:53
0

Mitt mål är att köpa en ny bur så att jag kan kassera den gamla,

och så ska vi ha kalas kul hela året jag och kaninerna:)

//Josefin Svensson

Medarbetare Kaninhoppning iFokus

www.dangeroushk.weebly.com

Dangerous kaninuppfödning