OT Tråd #2
Sett att de här trådarna är lite poppis på en del sajter, så tänkte jag klistrar en här med!
Skriv om din dag, allt mellan himmel och jord!!!
Föregående Tråd:
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Först^^
Tvåa^^
på måndag blirde kvällstävling :DDD
//Anna Odenbrand
Letar hoppbebis igen, fastnat för Stjärnan´s American Dream
Han är så himla söt^^
5# Hur är föreldrarna klassade??
Är extremt kräsen;D
#6 Tycker du ska behålla din lilla söta bebis.. ;D
#6 de blev en tjuvparning, dock renrasiga så de är ännu i Lätt , men när pinnarna väl kommer rasa in så kommer de nog gå jättebra! :D
//Anna Odenbrand
Bestämt mej för att behålla min bebis, han betyder för mycket för mig för att jag ska kunna sälja honom<3

Debuterar Ella på söndag.
Kommer bli spännande!
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Igår var de kvällstävling, riktigt mysigt faaktiskt! (:
Tino debuterade Krok Medel & hoppade 1+2, bebis, precis utanför pris (A)
Laban hoppade Rak Medel för tredje gången och hoppade 1+1 och kom precis utanför pinne, sötnos! <3
Tuffe kom 2;a i Rak Lätt Ny och fick pinne :)<3
Stampe kom 4;a/5;a i Krok Lätt Ny och fick pinne :D<3
//Anna Odenbrand
Ska tävla hela helgen, och sova över hos Emma, ska bli så himla kul! =D
Idag va jag på en liten träning i Skanör med Emma Malmqvist, Hanna Persson, Louise Toft och Ayla Elmazovski-(stavning?????)
Har dessutom varit i Småland och hämtat min kanin Lova som har varit på prov hos Lina Nielsen.
Imorgon ska jag till tandläkaren och laga hål, blääääääääää =(

#13 Rättstavat ;D
På fredag ska Elsa träffa Kossan, hon är brunstig som bara den så det kommer nog bli bra ;) Ska snart ta mig till affären och köpa lite persilja, som Elsa kommer få mumsa på (a)
#14 wohooo ;D
tycker lite synd om mig själv idag (a) har varit hos tandläkaren i 2(!) timmar och påbörjat en rotfyllning, mitt halva ansikte är fortfarande bedövat och jag bara känner hur extremt snygg jag är just nu x'D
Och som grädde på moset har dom smetat på massa banankräm eller vad det heter och inte får man äta på några timmar heller -.-'
Är det någon som förstår varför man vill bli tandläkare? x) Tänk alla människor som säkert kommer dit med världens äckligaste andedräkt eller nåt x)
#15 för att man gillar att plåga folk??
hmm bara en tanke!
#16 haha ja så måste det va xD Jag hade aldrig velat gräva i nåns mun :S och man väljer ju inte direkt sina patienter heller =P
Med hjälp av Sandra har nu min hemsida fått en helt ny layout! In och se er omkring en liten stund!
#18 snygg sida! =D jag gillar dina avelstankar =)
#19: Tackar, kul att du tyckte om den! :)
18# Jättesnygg hemsida!:)
Lätt att hitta på och fina bilder:)
#18 Supersnygg
Sitter och kollar på en sele på rabb-it till min viltgråa hermelin,förslag?
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#22 Hallonrand
/ Tilda
#22 rosa och vitt ser lite konstig ut på viltgr´å
#24 jag tycker grönt är snyggt på viltgrått =D
#25 jo men det är faktiskt en tjej…..haha nej skämta bara :)
Fick panik, trodde att jag hade tappat bort en tävlingsbok.
Men senare hittade gullemamma den under min säng, villken lättnad ;P
#27 tur att man har mammor :)
Jag tappar jämt bort saker och mamma hittar dom
två av mina tre kaniner som var med på tävlingen idag fick pinne =D
Träning på torsdag md Erica Svensson & Julia Björlin, ska bli gryymt kul! :D
//Anna Odenbrand
Tävling idag:)
Höjd med Hugo och Hazienda och rak Msv med Hazienda.
Hoppas Hazienda tar pinne i msv:en, då har hon bara en kvar till svår, och hoppas båda tar pinne i höjden för då har dom bara en kvar till Elit i höjd:)
14e blir det tävling i hemmaklubben VKH, sen sover maja & hennes kaniner hos mig & 15e sticker vi till Örebro Läns KH :DD
//Anna Odenbrand

Har köpt nytt kaninfoder idag, Stampe, som jag har hört ska vara bra ^^ Blir spännande att se hur de reagerar på det ;) Till att börja med kommer vi blanda i lite av det tillsammans med det gamla och sedan större och större mängd tills vi övergår helt.
Jag brukar sitta och kolla runt på alla uppfödares nybakade kullar på hemsidorna… och jag vet inte hur många gånger jag har brustit ut ett "åååååååh sööööööööt!" Om jag bara kunde så skulle jag ha hur många kaniner som helst. TUR att jag inte kan ha det. :O
Mamma och pappa har precis sagt ja till att jag ska få köpa en till kanin. Så jag är jätte glad just nu :D
35# vad roligt:D
Jag har fått samma besked idag så är också jätteglad:D Redan tingat en liten bebis, fast det blir den sista, när jag får hem honom har jag 8 st;D
# Vad roligt! Har du någon bild? :)
#38 Vilken fin liten kille :)
39# Tack, visst är han!:)<3
Igår och iförrgår vad jag på hopptävling,jag sov över där.
Lördags:Soligt,Trixie fick 2 p i lätt krok.Snurre var lite "hanig'"
Söndag:Regn hela tiden,Trixie blev 2:a minimästare.,och jag fick en pokal :)
Och det var Trixies andra start i lätt krok :`)
Snart e veckan i Skottland slut :(
Har varit en vecka i Edinburgh och det ar darfor jag har lite konstiga bokstaver, haha =P
Langtar sa sjukt mkt efter mina niner…o haller pa o langta ihjal mig till tavlingen pa ribban i helgen!
Ska fa traffa Trassel, langesen…o Teddy <3
Sådär
nu var allt klart för idag på kaningården! =)
Städat tre burar, byggt om rastburarna, städat runtom kaningården, givit allihoppa mat & vatten och gjort rent vattenflaskorna.
//Anna Odenbrand
Ska debutera den 29 augusti :) Första tävlingen för både Bella och mig =)
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.
45# Vad roligt!:) Lycka till:)
Skördedagarna tilll helgen, Norrbottens Kaninhoppare! Se ya there??
Igår, haha för klockan är över midnatt gick jag upp 04.00. Tog tåget 05.20 och strax innan elva på fm var jag o fyra av sex kaniner tillbaka i Uppsala. Lite blandade känslor, men att se hur Tuva njöt av att få komma hem till sin egen bur gjorde en såå glad!! :D
Trassel började med o tugga på buren han…grrr…sicken liten ligist!
Har saknat mina hoppkompisar här uppe, så ska bli kul o komma ut på tävlingar här uppe igen! Blir Västmanland i helgen :D
Elit reggar två av mina kaniner nu:)
Har ju fått hem mitt nyaste stjärtskott också!
Pralinens Benjamin Britten:) Maken till go kanin alltså, helt underbar och otroligt snygg! Stora bakben redan nu:)
Var på Nybörjarkurs idag, var superkul :)
Tyfon fick sin första pinne igår i lätt:)
Är jättenöjd,tycker det bara är kull att han springer,han är trots allt 7 år.
Sjuk idag :(
Alf var såå duktig idag!:D knappt någon korr på träningen idag.
Bäret vill ha kärlek på banan har jag märkt. När man ska korra henne så ska hon ha en puss och när hon klarat hindret så ska man säga "duktig flicka!" annars blir bäret ledsen i ögat.
Liten skit men så underbar! När vi skulle hoppa så tänkte hon säkert "åhnej! Inte den människan! Jag som precis la mig så skönt i buren!"
Josse hoppar 20cm:D fast inga hinder:P bara genom gallert till buren. Duktiga bebis!
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Trodde jag skulle få hjälp av lill-syrran men jag har vart duktig
och städat båda burarna + dammsugit trätrallen (eftersom Minus skräpat ner så mycket) !!
Det var tävling igår också, Molle gick på 4+4, riktigt bra! Han blir bättre och bättre!
Det var krok lätt ny. Sen köpte jag en Atlas Open 10 av en klubbmedlem, och jag är jättenöjd med köpet och Molle älskar buren! 
Kaninträff idag med My. Alla kaninerna jag hade med gick jättebra! Hazienda hoppaade 1+0+4+0 i Msv och det var en maxad bana. Love tyckte det var läskigt när det spöregnade så han var lite virrig men hoppade fint ändå!
Rakel var superfin första och andra rundan men sen ville hon hellre ha bebisar! Hon får klassa upp sig lite så får vi se till våren! Har några hanar som jag är intresserad av, funderar även på att para Hazienda.
#55 De va superduktiga!!:D Kanske en dubbelkull nästa år då??;)
56# Ja det va dom :)
Kanske det :)
Debut för mig och Bella Notte i Rak Lätt idag :D Vi kom elva av elva i båda Lätt-klasserna, och hon rev typ alla hinder, men vet att hon kan bättre, bara hon får in tekniken. Min duktiga lilla tjej (: <3
Tävlingen arrangerades av Ångermanlands kaninhoppare, hemmaklubben xD

ngn som vet hur man övertalar sin mamma om en till kanin? :D
#59 Jag har lyckats övertala både min mamma och pappa om en till kanin.. Jag hittade en kaninhane på stan, så jag tog hem honom och satt ut lappar och så. Det ringde några och sa att det var en vildkanin som hade kaninfamilj där i området. Mamma och pappa tyckte vi skulle lämna tillbaka honom, så jag gick med på det på ett vilkor och det var att vi skulle skaffa en hona, och dessutom är min andra hane otroligt sällskaps sjuk så jag tyckte han behövde lite kvinnligt sällskap :P och så blev det;)

#60 haha okej :) har övertalat henne och har hittat en kanin som hon också gillar, så det blir nog en till kanin ;)
61# Om det bara vore så lätt för mig xD Men än så länge räcker det med två kaniner, sitter och väntar på att lillsyrran ska tröttna så man kanske kan få Mollie (:

#62 haha men min mamma älskar djur, det är va henne jag fått det djurintresset jag har. Vi har 4 hundar, 3 (kanske snart 4) kaniner,2 råttor och 2 fåglar :) och vi har haft marsvin, iller och papegoja förut också :)
Okej, ja min mamma är ju djurvän och så, men våra småbäbisar är inte superpoppis här hemma, speciellt inte sen jag börjat dra in spån med kaninerna xD
Har anmält mig till hopptävling nu den 26 i gulsippan. Känns jättepirrig eftersom det blir första tävlingen för både mig och Nisse :)
65# Lycka till (:

#65 lycka till :)
Gaaah är sjuklt glad nu :D I helgen får jag hem min lilla Flamma :D
67# Lägg jättegärna ut bilder då, alltid roligt att kolla =)

där finns en bild på henne :) Natteld :D
69# Nej men gud, är det sötnosen du ska få hem :D Nu blir jag avis, jag som var så sjukt sugen på en unge ur den där kullen :)
Lycka till med ditt nytillskott, och somsagt, vill jättegärna se bilder :D

#70 haha japp den är hon ;) Det var mycket fram och tillbaka, men sen så tillslut fick jag :D
Bilder kommer komma upp även om ni inte vill ;)
Är sjuk:(:(
Tosca vill inte som jag vill:( Bäret håller på med konstiga ljud? knepiga bebis<3
Mvh Emma
72# Jag med, förkyld, ont i halsen och i huvudet :( Dusj?
74# Jag har nog exakt samma som du då^^
Hua, hatar att vara sjuk-.-
75# Ja, inte är det det roligaste direkt. Var ute med Bella en snabbis, men usch, var inte alls roligt när man är så förkyld :(
76# jag var ute hos mina kaniner en snabbis imorse och gav dom mat och vatten och så, mer har jag inte orkat:(
77# Nä jag har legat i sängen hela dagen och kollat på massa serier på teven, och druckit oboy. Men slapp iallafall spanskaläxan, som jag inte tränat på xD
78# hahahah xD
Det är ju jobbigt att vara sjuk med man slipper ju en dag från skolan^^
79# Exakt, och det är ju väldigt bra :D
Ibland undrar jag vad kaninungen jag behöll ska föreställa.
Hon ska föreställa hoppkanin men det är inte varje dag jag ser en kanin som går på framtassarna? 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
81# Hahaha :D
Snacka om att få bilden i rätt ögonblick :D
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Hoppträning idag :P
Ska någon annan här inne på hopptävling i morgon i gulsippan?:)
Hoppträning idag med kompisarna:)
Rakel vann krok lätt på 0+0. Hugo kom tvåa på 1+1 och Love kom fyra på 2+1 :) Supernöjd med alla!
Sedan hade vi längd där Hazienda vann genom att hoppa 1.60 cm:)
Rolig dag ;D

#85 ska inte tävla men ska dit och kolla :) För ska hämta en kanin där också :)
Ännu en lyckadtävlingsdag, dock var inte vädret på topp utan spöregn & regn hela tiden! =)
Tindra kom tvåa i krok lätt ny, fick pinne (:
Tino hoppade höjd ej elit, hade inga stora förväntningar alls, dock vinner han klassen på 75 CM!!! STOLT MATTE.
Hanen som ska paras med Tindra kom tvåa i krok medel och tog sin andra pinne och gick upp till elit i höjd idag, otroligt nöjd med valet av hane!
//Anna Odenbrand
#87 okeej :)
88# Vem ska du para med??:)
#90 Skärbos Nya Tider (:
//Anna Odenbrand
91# Timo? :)
Längtar tills på lördag:D
#92 Ja, Erica Svenssons =)
//Anna Odenbrand
Det blir tyvärr ingen kull för Hazíenda, men antagligen för Rakel:)
Varför inte för Hazienda?
Imorgon är det tävling:D Köttbullen, Pissenissen, Drottningen i huset, Suffi, Bäret, Megabebis och Gladerbebis ska dit då:D Sandra kommer bli chockad över hennes storlek:P hon är 11v gammal och väger 1,5kg^^ nästan som Köttbullen och han är liiiiite äldre *host* 3 år, 9 månader och en vecka äldre:P
Sven har världens snyggaste fällning just nu! Ingen får skratta åt honom för då skickar jag Pissenissen på er och det svider i ögonen kan jag säga;)
Mvh Emma
#95 Haha, Sven är ju såå söt!
#97 Sven är snyggast! Felizia kommer ha jätterolig när hon ska tävla honom sen;) Man kan inte putta på honom för då blir han jättesur och tycker att man lägger sig i hans hoppning:P man får ställa sig bredvid och vänta på att han hoppar:P
Mvh Emma
Hehe en lite unge på ca 5 v hoppade upp på huset som är typ 40 cm högt,är imponerad.
#99 det gjorde mina bebbar när de var 2-2,5v:P det var lite sjukt!
Mvh Emma

Lilla Flamman 10 veckor fick hoppa hinder för andra gången idag :) Första gången hade jag hoppat med Geisha och då fick hon bara pröva hoppa en enda gång :) Nu fick hon liite mer träning, alltså 2 hinder på raken och det gick jätte bra :D
Älskar min lilla tjej :D
98# Men?! Vad menar du???
Vi kommer ju att äga ut alla totalt och Vinna! ;D
#102 precis det jag menar;) jag och Pelle ska oxå vinna;) man får vara otroligt bestämd med honom. Hade jag inte varit det med Gladis så hade han säkert bara vara lätt:P
Mvh Emma
Gissa vem som hoppade 140 i längd igår?:D ni som var på tävlingen igår får inte svara, då är det fusk:P
Mvh Emma
#104 Jag vet!!!:D
#105 jag med:D
Mvh Emma
106# Jag med:D
Alla i familjen är på kalas förutom jag. 
Men jag äter bullar hemma istället! 
#107 min duktiga bebis:D
Mvh Emma
109# haha, jaa:D
#110 blev helt chockad!
Mvh Emma

#111 ja han passar som en liten Pingu :) Svart och vit :D
#110 vem vem vem =p
Imorgon börjar helgen jag längtat efter i en evighet!!! Jozze kommer upp o gör Uppsala osäker med mig! Vi har lyckats klämma in två tävlingar, i hälsinge på lörd och västmanland på sönd =)
Längtar, längtar, längtar!
Alla kaninerna får följa med. Blir lite asande på bussen på fred-lörd fram o tillbaka frå Magda, men det är det värt! På sönd kommer snälla Ida o hämtar oss vid dörren ^^
Min Tuva har haft en rejäl vilopaus sedan mitten av augusti och ska få följa med för första gången efter vilan nu i helgen. Hon har inte sett ett hinder på nästan 1½ månad så får se om hon kommer ihåg hur man gör =p
#114 Alf aka pissenisse:D vi var jättenära på 160! Sista bommen åkte ner pga bakbenen. Är så stolt över min lilla fjant! Innan klarade han knappt 140.
Mvh Emma
Åh, imorgon är Minus äntligen tillräckligt stor så han får tävla, så imorgon bär det av till en tävling!!
Och han hoppar redan 50cm hemma. Han är mycket bättre än halvstorebrorsan, haha!
Jag är ganska spänd nu! 
Snart drar jag iväg på hopptävling i gulsippan :D
Konstigt, mina avelskaninet älskar att hoppa, mina kelisar tycker det är okej:o
Konstigt, mina avelskaninet älskar att hoppa, mina kelisar tycker det är okej:o
Fick en förfrågan om att skriva om min lilla Laban till vårat "Hoppnytt" i klubben, och nu undrar jag ifall ni tror de här skulle bli bra ? :)
Jag tänkte berätta lite om min dvärgvädur Hard Metallica "Laban", som nog tagit de flesta i våran klubb med storm med sina enorma marginaler över hindrena, sin livslust och sitt speciella sätt att hoppa alla slags hinder.
Under 3 månader höll de väl på, vi kom aldrig i mål eller hoppade på alldeles för många fel för att ens komma till final. Jag skulle tävla honom i Älvenäs. Hade självklart inga stora förhoppningar, de var ju första gången inomhus. Laban går alltså på 1+0 och tar sista pinnen, gud vad jag var stolt!
Sen dess har priser och pinnar rullat in, och han är nu Medelklassad i rak och Lättklassad i krok.
Efter tävlingen i Älvenäs gick de upp för mig att dvärgvädurar KAN visst hoppa lika bra som alla andra kaniner, och ja - Laban är en av dem!
//Anna Odenbrand
#120 det låter jätte bra! Vad kul att det går bra för dig:D
#121 Tack :D
ja, mina dvärgvädurar är verkligen helt underbara C: <3
//Anna Odenbrand
Har lyckats tappa bort min medium sele :(
Träning på fredag! :)
Min nörd kommer då!! :D<333
Och My också såklart! :)<3 Ska bli roligt!
#124 Och jag får träffa min tönt<3
Och min megabebis, Pelle:D min sötnöt<3
Mvh Emma
125# Haha, ja du får träffa mej den lilla tönten^^
Och jag får träffa min lilla älskling, sveniiis!:D<333
#126 Jag menar ju dig, din tönt;)
Jaaa, min lilla köttbulleee<3
Mvh Emma
127# Det var ju det jag menade, att jag var den lilla tönten^^
#128 jahaaaa! då fattar jag;)
Mvh Emma
129# Haha:P<3
#130 Åhh, jackpot! Jag får träffa både en nörd och en tönt!:O Helt otroligt;D
131# Aaa, det är sällan man har sån tur! :D
Jag och kompisarnas kaninklubb ska på onsdag få vara med i ett repotage i KP ^^ :)
Någon mer som ska tävla 20/11? :P
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#133 Jag ska tävla den 20/11. Men närmaste tävlingen är 7/11 
#133 Va kul! Jag som har KP oxå ;)
#134 Kul :D Västmanlandskaninhoppare? ^^
Jag skulle också tävlat 7/11 men hade annat i vägen tyvärr :(
#135 Kul då får du nog se oss om ett par veckor :D hihi X)
#136 Värmlands kaninhoppare! 
#137 Yeees :D
#136 Oki :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Benjamin tränar hemma:)
Han är 3 månader och ca en vecka på filmen:)
Jag tycker lite småsynd om Alf:P han blir kallad för fin flicka här hemma, hahaha. Men han hör bara ordet fin och gör sig fin och ser jättestolt ut:P
Mvh Emma

Vad tycker ni. Geisha min lejonhuvade kanin på 5 månader hoppade en hemmagjord bana igår, på 6 eller 7 hinder. Alla hinder var på ca 20 cm. Hon hade bra fart och hoppade fint. Ska jag testa på att tävla med henne i Rak Mini den 27 november? Bara för att testa på :)
Men man behöver väl inte vara medlem för att tävla i mini? För ska bli medlem nästa år :)
#144 tycker det kan vara värt och testa ialfall :)
Jag är inte medlem i skhrf men är rätt säker på att du inte behöver vara medlem för att starta i miniklassen ..

#145 nä fick svar att man inte behövde det :) Så kommer anmäla imorgon :)
Jag ska tydligen vara med på KPwebben, inte i tidningen…:P ;)
Har precis hoppat en liten krokbana med båda kaninerna!
Det var jättekul då Molle slog rekord, 45 cm högt! Fast han tyckte att det var väldigt svårt att slå det.
Minus och jag tränade ganska mycket för jag ska troligtvis anmäla honom till krok. Vi hoppade inte så högt, men han fick lära sig att svänga mycket. 

Jag älskar min Geisha!! Var hos Ylva idag, hälsade på lilla Quil och tränade även med Geisha. Vi körde krok. Hon har aldrig prövat det förut och det var maxade minihinder och lätthinder, och hon klarade sig jättebra :D Vissa gånger gick hon felfritt :D
Någon som bor i Värmland (Karlstad området) och köper hö ifrån bonde? Letar nämligen efter "hö bonde", då jag är så trött på småpåsarna som kostar en förmögenhet. Skulle vara väldigt tacksam 
#150 Har du kollat på Granngården?
Jag bor förresten också runtomkring Karlstad! 
Någon som har en fackbur till salu???!?! Maila mig sånna fall h-malm@hotmail.com :)
#150 Lars-Erik Larsson på Hammarö säljer jättebra hö !
//Anna Odenbrand
#153: Åh, köper du därifrån? Har just nu fått svar ifrån en bonde, och väntar just nu på en analys av det höet. Annars tar jag gärna mejladressen till honom, om du har.
Hör av mig till dig isåfall 
^^har nyss beställt 1 ljusgrön bogsele och en ljusrosa bogsele. Och köpte ett 4m lila koppel också :D
#155 senast jag beställde från rabb-it köpte jag ljusgrön och ljusrosa bogsle :P
#154 ja, jag köper därifrån. Tror de är 20 kr/"sopsäck". Har tyvärr ingen mailaddres dit, men numret går att hitta på Eniro.
//Anna Odenbrand
#156 hihi, det är snygga färger =) :P
#157: Okej tack så mycket, men är det bara att ringa och säga att man kommer och hämtar?
#157: Hittar inte hans nummer på Eniro. Om du hittar det, så kan väll du skicka det via PM? Skulle vara jättesnällt. 
Hoppade kaninerna igår!
Dom var så duktiga! Vi har gäster också, så dom skulle ju givetvis stå och kolla men det var bara kul för kaninerna var så duktiga! :D

Igår bygde jag Xet :P Idag kommer Johanna hit och vi ska träna lite :)
Funderar på att lämna ut Bella på foder..
#160 Ja exakt, =)
ska se till att leta upp de!
Igår tävlade jag, Tino var jätteduktig och sprang på 0+0 och vann medesvår!!
//Anna Odenbrand
164#
Grattis ;)
Hjärnskakning är fan inte kul..:(
Igår hoppade jag med alla kaniner här hemma. Wille är bäst av alla även fast jag bara har hoppat med han 2 ggr nu! :D Nisse och Bella va typ som vanligt, lite lagom intresserade XD
Ska bli kul att sälja massa hembakade och hemgjorda saker på julmarknaden till helgen! 
Nu går Hugo, Hazienda och Rakel tillsammans :D
Så söta är dom och dom har inte bråkat någonting, bara nosat på varrandra och sedan gosade dom ihop sig brevid varran^^
Hugo är högst i rang:P
Träning idag med My och sandra:)
#170 Ohh yeahhh!
idag var jag med på ett kanin-lucia tåg :D
#172 Var det kul?:)
#172 Berätta!
Japp super :D
Bild på bloggen ^^
Det ser väldigt roligt ut!
japp:D Jag är i mitten med en av mina kaniner Tingeling^^ (mörkt hår och glitter)
#175 Usch vad ful jag är på den där bilden… -.- hihi, dom fångade bilden precis när jag gjorde värsta minen! ;P
//Caroline
#178 haha XD ^^
Idag har jag hoppat med alla niner. Wille hoppade krok för första gången hos mig iallafall. Nisse och Bella hoppade krok för andra gången. Wille hoppar över hur lätt som helst, hindrena är inga problem, det är mest hans hare ryck som är problemet. Han kan bli livrädd för minsta ljus och då kuuutar han som bara den. Om jag inte skulle bromsa han med kopplet vet jag inte hur snabbt han skulle springa, och han skulle säkert inte komma tillbaka heller. Bella tycker väl att det är måttligt roligt att hoppa, roligare att äta morötter ;) Nisse klarar det bra, men han är gjord för att vara en kelis och vi hoppar bara på skoj.. : )
ska inte en ny OT tråd skapas snart? min dator pallar snart inte denna längre skulle jag tro 
Fick ett längdhinder och en volmen tror jag det heter av morfar :D
Vill att STKH ska lägga upp mer tävlingar!!!!!

#183 hehe det kommer nästa år :) Första är ju Kistamässan, men den är bara för Elit och Svårklassade kaniner
#180 wille har damp :D hehe
Nej, varför?! <´3
#184 Jo, jag vet..men jag får panik! Vill tävla :P
#185 :P var han så hos dig också?? ;)
köpte mig en systemkamera idag, Nikon D3100 :)
188# Den ska jag också köpa ^^
#189 :)
Nu har jag anmält två kaniner till PET i kista :)
jag vakna kl 8 idag, för jag drömde världens knäppaste dröm! o….O
Jag vill bli medlem så jag kan tävla , inte bara på Kafs…
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Hoppade kaninerna lite idag och när sista kaninen skulle hoppa sista hindret så ramlar jag på ändan, snyggt!
Var på bibblan i Härnösand idag, och hittade båda Kaninhoppning & Kaninhoppning 2 där :) Någon som läst?
Håller på att måla två nya hinder :D
Dags att göra ny klotterplanks tråd?? Min data laggar lite..
håller med h-malm och är det så att medarbetare/sajtvärd inte vill skriva på tråden (alltså slippa kolla hela tiden) så kan ju vem som helst annars öppna än, bara en medarbetare säger till först 
Träffade lite bekanta ansikten men som sagt jag är JÄTTEFEG den ända jag sa någonting var Sandra men hon vet nog inte att det var jag!
M.v.h. Louise

Här är en film på min Nasses svår debud, finalen :D Han var jätte duktig men jag ser ser fånig ut, jag var nervös(skyller på det^^) Titta gärna :D

#197 såg dig när du satt och åt typ glass och tittade på hoppningen :P satt som hinderuppsättare hela svåren och eliten :P med en rosa tröja och mjukisbyxor ^^
Åh, ville så gärna åka till Kista =/
Wei, blev det 200:ade inlägget ;)
198# Gud vad duktiga ni är =)
#199 Inget jag kommer ihåg…
(Jag satt där men kommer inte ihåg dig..)
M.v.h. Louise
Kan ingen medarebetare göra en ny OT tråd? Den börjar bli vääldigt trögladdad.
#203 håller med. En ny OT-tråd behövs verkligen. Något som uppmärksammat Medarbetare på detta, eller ska jag göra det?
eftersom Gabriella gjort en ny OT-tråd låser jag denna :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#203 har själv gjort det så det finns nu
hörde innan med en Medarbetare så det var okej och det var det.