Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettot-övrigt-måste-skriva-av-mig
Läst 1710 ggr
hugoochip
0

En roligt överraskning!

Gick in på mejlen idag och fick en riktigt rolig överraskning!

Min klubb har utsett mig att få åka på dommarutbildning! Det är en bit för mig att åka då jag bor i skåne och utbildningen hålls av dala kaninhoppare, men vad gör man inte, haha ^^

Ska verkligen bli jätteroligt och jag ser fram imot det!

ElinJL
0

Dala Kaninhoppare = Min klubb! :D

/Elin 
Medarbetare på Tävlingshundar

Blogg - http://eelliinnsaventyr.weebly.com

Paulinaborg
0

Min klubb med! :D

hugoochip
0

1# Haha, nice :)

PandaFish
0

Åh vad kul :D Domarläger är ett minne för livet ^^ Dock blir man ganska trött utav alla dessa prov och allt pluggande men det är det värt :D Lycka till!

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

Pylva
0

Längtar så tills jag är gammal nog för att fara iväg på det jag också ^^ Har hört från en massa håll att det ska vara urmysigt och kul ;)

kyrkeliden
0

Nejnejnej Ylva….allt annat än urmysigt o kul….vi slet från tidig morgon till sena eftermiddagen (ja de som kom i tid =p)….prov prov prov……46 stycken för att vara exakt…å sedan diskussioner på det, o praktiska lvningar…bygga en bana på under 3min…är skitsvårt!!!

Ojojoj…vilken mardröm!

^^

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Pylva
0

#6 Haha, jaså, nu kommer det som sker bakom kulicerna fram x) Tihi :) Men jag måste vara lite korkad eller nåt, som bara blir ännu eggad på att vilja åka iväg nu! ^^ Haha

hugoochip
0

6# Ush, det låter ju som ett rent h*lvete!

Men liiiiite kul måste det ha varit iaf? (a)

PrinzeZz
0

#6 hrrm de som kom i tid? Oskyldig vad jag minns var det bara EN som lyckades vara sen?

Utpressning med chokladsås och en halvkvävd ankan, det är det då ingen som nämner? Oskyldig

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

JuliaB
0

Ååå, nu blir jag avudsjuk :) Längtar också tills jag får åka på det Cool

/Julia Bergstrand, Honeys Hoppkaniner

[Ellahpella]
0

Min klubb ^^'

Lycka till! =)

kyrkeliden
0

#9 ja jag menar det, bara EN o den ENDA råkade vara jag ^^

Fyfasen minns fortfarande passet uppe mitt i skogen…höll på att dö!!! Snö snö snö…..

Till mitt försvar kan jag säga att de proven jag fick skriva i illfart då jag kom försent hade jag alla rätt på XD

Nej domarlägret är hårt….ledarna hotas med chokladsås och stängde in sig på toaletten, aspiranter höll på att kvävas av gråt i korridoren och ombeds sedan kravla sig tillbaka in i lokalen. Vilket de bokstavligen gjorde, på mage…

å charaderna sedan som jag skulle härma mig själv trilla omkull på falsterbo…mm, bara med ändring att gräsmatta är betydligt mjukare än kakelglv! Att komma ihåg!

kyrkeliden
0

…för att inte glömma bullen jag fick i huvudet så jag trillade omkull rakt över Ankan o Elli….se….man höll på att dö, flera gånger om!

PrinzeZz
0

hehe och Pandafish läste sönder sitt TR på någon natt eller två Oskyldig

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

hugoochip
0

Hahaha, men guud! xD