rex hoppare?
hejsan!
jag hittar ingen uppfödare som har rex till kaninhoppning:S
jag behöver en kompis till min kanin här hemma så jag hade tänkt köpa en dalmatin rex först till utställning men nu vill jag ha en rex i hoppning istället, någon som vet någon rex uppfödare?? :)
Visserligen inte rasen rex, men Ayla har en kull rexvädurar på gång :) Båda föräldrarna tävlar.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Annars har Annika branderud ~hästängens hoppkaniner med rexbärare på G, vilket betyder att mamma o mammans släckt e rex men inte ungarna, men om ungarna får barn med en rex blir det rexungar, hämtade själv en därifrån och ungarna kommer bli fantastiska hoppare o extremt levnadsglada kaniner :D

#1 har du någon sida till henne? :)

#2 hittar inte hennes sida, vet du vad den heter?? :)
#4 - http://skhrf.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=36612&sid=925a7281ffeeba0040e3fc48ac3ffb52
Där är annonsen på ungarna :)
Not your mom, not your milk.

#5 jaha, min kompis köpte en kanin av henne :)
är lite sugen själv på att köpa en av henne men vill hellst ha en med rex päls :S
Jag och min syster ska alldeles strax börja med Mini-Rex uppfödning våran hona ska bara bli könsmogen och bli lite äldre.
Hon är bra på att hoppa och snabb.
Jag tänkte eftersom du var ute efter rex- päls??
Så föder vi snart upp mini rexar.
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

#7 åh vad kul!:D ja jag kan ha det i bakhuvudet om jag inte hittar någon tidigare. orkar lixom inte vänta så länge :P
men på ett ungefär när kommer kullen? :)
Jag vet inte riktigt när men om 3-4 månader skulle jag tro och sen ska dom bli leveransklara också… :(
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

#3 Jupp, Elsa nedkommer med små rexdvv om cirka två dagar :) Här är min hemsida: http://twinklyskaniner.webs.com/planeradekullar.htm

#9 oj lite långt :/ men jag vet att du och din syrra finns så då om jag inte hittar någon så :)
#10 åh tack :D ska kolla in lite :)

#10 dom kommer få rex päls va? :)

#13 åh vad fin! :)
men jag vill ha en med rex päls, men hon var jätte fin! :)
Hon är det :)
Desutom hoppar hon väldigt bra ;)
Finns två uppfödare i skåne, Christel Andersson…i grunden är det rex för utställning men hon hoppar med en del av dem och kommer någon rexkull per år.
Har för mig Annika Juhlin i Lunds Kainhoppare också har rexar för hoppning.
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

#16 tack så mycket för tipset :)
men jag har precis köpt en liten rex vädurs korsning heelt underbar :) köpte henne av annika http://skhrf.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=36612&sid=925a7281ffeeba0040e3fc48ac3ffb52 den annonsen :)
där är min lilla regndroppe regna :)
Mina hopprexar är sålda allihopa! Får se om det blir nya till våren.
/ Annika Juhlin, Lunds KH
jag har rexungar till hoppning, 3 st ;) en viltgrå och två svarta !
funkar inte det så har vi bytt till

Åh vad gulligt :)
men har redan hittat en :) blev ingen rex men hon är hälften rex och heelt underbar :D men tack endå :)