hopp kaniner på vintern
tjena!
jag har funderat lite på, vad gör ni med era hopp kaniner på vintern? asså ni som har inne kaniner? ni kan ju inte gå ut och hoppa med dom, jag har själv 2 hoppkaniner inne men dom får vila hela vintern nästan :P
vad gör ni med era innehoppkainer?? :D
Jag hoppar med mina kaniner utomhus när det är fint väder. Är det dåligt väder så sätter jag upp hinder i stallgången och hoppar inomhus. Mina kaniner bor i en separat byggnad där temperaturen ligger på ca +12 under vintern så det är ju inte så varmt som i t.ex. en villa. Men det blir inte så mycket hoppning på vintern ändå, det är trevligare att hoppa på gräs tycker jag. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

åh så skulle jag också vilja ha mina kaniner :D
ja roligare och mysigare på gräs :P
Jag hoppar bara inomhus på vintern, eftersom det fastnar så mycket snö i deras pälsar. Lite trångt blir det förstås i ett rum, men det ryms åtminstone några hinder dit. det bästa är ju då man har en riktigt frivillig kanin som hoppar över hinderna och själv får stå i mitten och se på. 

#3 haha ja det är lite trångt att hoppa inne xD så mina kaniner får aldrig någon träning på vintern :( xD
jag tränar antingen utomhus eller inne i laudgården ;) Men det blir inte av att jag tränar lika mycket som jag gör annars ^^
Jag hoppar ute på vinter me kan inte hoppa inne med mina kaniner dom är ute kaniner
jag ta alligit in min kaniner det inte bra göra det
men jag tränar inte så mycket på vinter jag ta inte ut kaninerna det snörar mycket så är det för mycket is på marken så jag inte hoppar och bra väder me

#5 åh vad mysigt i laudgården :D nej det är så svårt på vintern :S
#6 åh vill också ha ute kaniner så man kan hoppa ute :)
haha
7# ja, det är jätte skönt :) får bara plats med 2-3 hinder, men det räcker ju ;)

Jag hoppar lite i mitt rum på min långa matta :P Det får plats ca 4 eller 5 hinder, och det räcker :) Men man får kliva över hindrerna själv för att kunna gå :P

#8 :) ja det räcker iallafall på vintern, dom orkar ju inte mer,dom har ju så tjock pälsxD
#9 åh du måste ha en stort rum :D
haha det är sånt man får ta när man vill hoppa med kaninerna xD
#7 Det är skönt hoppa ute men på vinter inte så skönt hoppa de är kalt ute och snörar och is på marken

#11 ja men precis, jag som har inne kaniner kan ju inte hoppa ute heller :S sen finns det ju risker med att kaninen sträcker sig och så :(

#10 nää jag har inte såå stort rum :P Men har en liten gång förbi sängen där det ligger en avlång matta :P hehe xD

#13 jaha men du sk vara glad att får plats med så många hinder inne :) jag får plats med max 2 hinder haha :P
Ja precis kaninen kan skada sig me ooch stäckar sig att hoppa för mycket .Man kan hoppa ute med inne kanin inte långa stunder
jag brukar ha mina ute hage så ut ,gå med kaninerna i snön med koppel,sele de tycker mina om .när jag inte hoppar med dom

aa jag vet, har varit ute med mina kniner en liten stund typ 5 min dom älskar snön :)
okej! jag bara säger det