Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: köp-sälj
Läst 1321 ggr
jahadu
0

skänkes kastrerad hopphane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Det känns tungt att behöva ta detta beslut men det finns tyvärr inte mycket mer jag kan göra i brist på plats.

Skänkes, kan lånas ut på prov först.

Jawa´s Ceasar
klassad rak lätt 1p, krok lätt 1p. aldrig startad i höjd eller längd.

Ceasar är en kastrerad g/s japantecknad dvv hane (med lite lejonman) som inte fungerar här hemma längre. Han är lite av en "problemkanin" då han är lite vaktig kring sin matskål och inte klarar av att bo med andra kaniner (iaf inte på en vanlig bur-yta, kanske hade gått bättre i hästbox?). Han är gudasnäll utanför buren men inte innanför. De kaniner han har bott med har han gett sig på av ren dominans och ofta i samband med att de har kommit nära hans mat. Han har hittills orsakat ett antal småsår på sina burkompisar samt bitit min mamma i armen när det var dags för utfodring. Men som sagt har han inga problem utanför buren och har annars en positiv inställning till livet och hoppning. Jag letar efter ett hem (får absolut ha honom på prov först!) till honom där han får komma ut och tävla mer då han har en bra kapacitet. Som sagt funkar han inte så bra ihop med andra kaniner, men på en större yta kanske det hade gått bättre? Det är upp till nya ägaren att bestämma om den vill prova eller ej.
Ceasar behöver en bestämd och positiv ägare som vill ta sig an hans problem.
Är du intresserad får du hemskt gärna ha honom på prov någon vecka (dock max en månad) för att se om han är något för dig. Jag är dock inte så glad för om han ska behöva flytta runt till olika ställen så jag vill att du som är berädd att ha honom på prov är seriös och har som mål att ha honom kvar.
Ceasar har fått många chanser här hemma hos mig och nu har jag fått nog och har inte plats för honom att bo själv. Jag vill dock ge honom en till chans och se om han trivs bättre hemma hos någon annan.

Välkommen att höra av dig!

mail - hoppetoss-hoppsan@hotmail.com
tel - 0733915105
hemsida - www.jawashoppkaniner.weebly.com

MVH Emelie Schön

jahadu
0

Ceasar

jahadu
0

Ceasar

twinkime
0

Ceasar är en underbar  grabb skall du verkligen sälja honom?

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

jahadu
0

#3 han fungerar tyvärr inte på skolan….andra personer (typ djurvårdarna) måste kunna hantera honom vilket inte går eftersom han attackerar. men har hittat en tjej som förmodligen vill ha honom =)

twinkime
0

Okei  jo da förstar jag , haller tummarna  för honom =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Pylva
0

Urgullig verkligen ^^ Liknar min lilla Nisse här hemma väldigt mycket :)

jahadu
0

putt för Ceasar =)