Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 975 ggr
Pylva
0

(S) "Pajaritos" Blackjack

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna lilla svarta, fina hona finns tillsalu.
Hon föddes tillsammans med 9 syskon, och allihopa kämpade sig igenom den iskalla kylan och är friska och krya små rabbar.
Det blir mycket hare i allihopa, då mamma har 25% belgisk hare, och pappan 50% belgisk hare i sig.

Hon är född den 5 Oktober 2010 - och är alltså lev.klar vid detta laget!

Mamma och pappa kanin heter Silverados Estanzia och Glädjens Härlig.
Härlig är svår klassad, och Estanzia Msv med pinnar.

I höjd plockade mamma kanin Estanzia pinne på sin debut, genom att slänga sig över 70 cm!
På sin andra start i längd, swoshade hon över hela 180 cm!

Kolla in min hemsida för att läsa mer om Estanzia (Klick!)
Pappa kanin Liam kan du läsa mer om här! (Kan vara så att du behöver leta fram lite till hans egna sida ^^)

Priset för den lilla grej ligger på 400 kronor.
Transport löser sig alltid (jag ska även upp till Västerbotten till jul, och det skulle inte vara omöjligt att ta med sig lill-gumman då).

Om Blackjack:

Hon är så snygg- otroligt slank och framåt.
Ska bli riktigt kul att se henne utvecklas på hoppbanorna, för att med rätt förare kan denna tjej gå långt!
Liksom resten av sina syskon, har hon breda, och långa ben och fötter ^^ Och under dessa fötter har hon en massa studs!
På tal om fötter, i hagen, får man själv akta var man sätter fötterna, för hon är framme vid mej som en oljad blixt - otroligt social!
Om man skulle sammanfatta denna lillatjej, så skulle det nog bli- Social, Snabb, Snygg ^^

Det ska som sagt var bli kul att få se hennes hopp-utveckling! :)

Vid frågor eller funderingar, tvecka inte att höra av dig till mig på ylva1@comhem.se

Pylva
0

Blackjack

Pylva
0

Blackjack

hugoochip
0

Åh, så fin!!

Pylva
0

Super snygg! :)

Pylva
0

Bilder från igår..