(S) Robyn-kullen
Nu börjar det bli dags för mina vädurskorsnings-bebisar att hitta nya hem. Dem är födda 13/10-10 och är lev.klara tidigast 8/12-10. De är efter:
Kiwii
E:okänd
U:okänd
Ras: Dvärgvädur
Klassning
Rak:Lätt**
Krok:Lätt**
Höjd/längd:Ej startad
Meriter: Distriktsmästare 2010 Lättklass.
Alice
E:okänd
U:okänd
Ras: Dvv/lejonhuvad/dvärghare
Klassad
Rak:Lätt*
Krok:*
Höjd/längd: Ej startad
Övrigt: Hoppas på väldigt "självgående" hoppkaniner på banan. Båda föräldrarna är väldigt kvicka och smarta när det gäller hoppningen. Och så klart även supermysiga kelkaniner!
Säljes med härstammningsbevis och övergångsfoder (100 kr)
PMa eller mejla : Id-aa94@hotmail.com
Finns i Katrineholm men transport till Norrköping,Eskilstuna,Vingåker ska inte vara något problem.
Fotade lite nya bilder(:
Dancehall Queen hona
Alla bebisarna är jätte sociala och framåt. Supermysiga hela högen (:
åååh, Vill ha Dancehall Queen:O! Du bor ju nära osså, bor i malmköping:/.. Synd att jag inte kan köpa fler just nu:/
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
synd , men man kan aldrig ha för många :D Bara för några burar…
Synd :( Hon är jäääätte snäll (: Och fin kropp.
Cp dator..
Putt!
Dancehall Queen- Social och med hur mycket energi som hellst. Hoppar upp på allt i hennes väg. Hon har den slankaste kroppen i kullen.
Dancing on my own- Social och super go! Hon är den minsta i kullen. Kan sitta i timmar i famnen och mysa (:
Hang whit me- Också supersocial. Mycket spring och hopp i benen precis som sina syskon. Jätte söt är han också då han ser lite "smutsig" ut i huvudet.
We dance to the beat- En orädd kille (: Han var den första som tog steget ut i vida världen och käkade med morsan medans matte väsnades med soppborten. Vill gärna vara i centrum även om det betyder att man står på sina syskon.
We dance to the beat stannar ev. också.
Dancehall Queen och Dancing on my own är tingade!
Hang whit me - hane , madagaskarbrokad söker fortfarande hem (: En mycket trevlig kille med energi!
Putt! Hang whit me fortfarande till salu. Kul kille med myror i benen (:
Bebisarna är idag 6 veckor gammla! Och Hang whit me söker fortfarande hem (:
jag skulle vilja köpa honom, jag bor ju lite långt bort… :(
Vart bor du då? (:
putt
i dalarna…
PMar dej (:
putt!