FLER KANINHOPPNINGSKLUBBAR!
hejhej, jag tänkte bara göra en liten inresse koll. Jag bor mitt i västergötland och den närmaste kaninhopparklubben ligger i trollhättan. Jag skulle jättegärna vara med i någon hoppklubb me nåker inte så långt för att göra det. Skulle det kunna gå att starta en kaninklubb häromkring, någon som vill hjälpa mig?
Hej! jag har en egen hoppklubb .Jag är medlem trestadskh jag Tävlar där Jag bor på Tjörn ca 7 mil om göteborg det ta ca 2 timmar ungfär från trollhättan jag har en lite klubb den är inte stor klubb inte officell klubb
Jag skulle vilja vara med men bor för långt bort!! Trestadskaninhoppare finns i Trollhättan http://tkh.skhrf.com
Lycka till!! Susanne

Vart bor du? jag bor i Göteborg och håller med om att det tar 1 timme till närmsta tävling. Vi kanske kan samåka?
Jag bor i höviksnäs jag åker med en komips hon kör, hon tävlar me trestadskh vi kan åka samåka om min kompis kan inte köra om hon jobbar
Tävlar du trestadskaninhoppare?

#3 #2 #1 jag är inte med i någon klubb. bor mitt imellan vänern och vättern. då är det närmare att åka till göteborg! vart ligger tjörn?

#1 Är det svårt att starta egen hoppklubb? :D
#5 de är ganska svårt

#6 har du gjort det? :D
# Nej, man kan inte bara starta en klubb sådär.

men om den inte är medlem i skhrf då? är det svårt då?
Är du inte medlem kan du ju inte starta en klubb inom skhrf?

men jag är inte 18 år, det blir lite svårt.
Varför går du inte bara med i en som redan finns?

#12 närmsta ligger i trollhättan, jag åker inte dit varje gång…
Mitt ligger ca 7 mil om göteborge när jag bor. det ta en 1 timme till mig.Det är svårt starta en stor hoppklubb officell klub behöver man prisrotter ,volkaler som stora har och som ansluter till andra klubbbar.Men man kan starta en liten klubb själv !! Det har jag gjordt
4# vill du ha mitt msn? Om du vill vara med min lilla klubb!

#14 jag skulle gärna vilja starta en egen liten kaninhoppningsklubb! tack så mycket! :D<3
Okej # 15 är min hoppklubb http://kaninklubb.zoomin.se
om d vill se !

#16 okej, roligt! känner dock att det är lite långt…
okej #17
Jag med i trestadskh jag tävlar där jag bor på tjörns ca 7 mil om göteborg men samåker med kompis .Man kan starta egen liten klubb de gör jag har gjordt de 2005 men har inte så många än medlemmar Jag gör egen prisrottsetter ,köpa fina priser
starta mini klubb

Hej vi är fyra st som bor i Sävedalen Jag då 48år maria 15år två 11år
Vi tävlar för VKKH
Men vi har diskuterat att lära oss mer ev utbilda någon så vi kan starta eget
Vet ett par till som är i övre tonåren som ev ska hänga på med
Är det någon som bor i Göteborg-Borås- Alingås/Floda-Marks komun och i närheten och vill ha en klubb närmare sig så har jag funderat på att starta en, men behövs ju självklart hjälp från andra och det är ju inte säkert den enns blir godkänd
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag bor inte göteborg men bor ca 7 mil om göteborg ta ca 1timme till mig Jag söker medlemmar , M,m starta min klubb 2005 kunde blir stor klubb i famtiden det inte ansluten någon annan klubb . skulle önskar det
# 21 jag skulle varit med din klubb men jag bor för långt bort så har jag ingen bli. eller kör kort
mkh// susanne
#20 Jag bor lite söder om Göteborg och blir 17 år nästa år. Jag skulle ev. vara lite intresserad :) det är ju synd att vkkh typ aldrig har tävlingar.
#21 Det kanske går att knåpa ihop något med #20?
# 23 jag har har egna hopptävlingar även har träningar mermera som har roligt med kaniner till sammas, jag har en liten mini klubb läs här http://kaninklubb.zoomin.se
#17 Varför kan inte du vara med trestadskh som ligger i trollhättan klubben jag e medlem i den tävlar där me,