Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettallmänt
Läst 958 ggr
Nicklasangora
0

Storlek på sele

Hej! Har en holländar hane som behöver en sele. Jag undar ska jag köpa S,M eller L?? Han väger 1.7kg nu men ska väga runt 2,51 till 3.2kg. Någon som har holländare som vet?

Leftys
0

jag har samma problem med mina dvärgvädurar. men jag brukar köpa H sele där man kan ändra storleken på banden :)

[Fruktiz]
0

TS (#0) : Du kanske kanske ska köpa en M/L eller M? Är magbandet långt och om du har en håltagare kan du enkelt göra mer hål själv efter vad som passar din holländare. Glad Jag har inte en holländare men jag har också haft det lite svårt att välja storlek till mina två dvärgvädurskillar.

Nicklasangora
0

Okej! Dom är ju inte jätte dyra så jag kan ju köpa en L och en M :D Så kan jag ju testa villken som passar bäst!

[Fruktiz]
0

Ja det kan du göra! Sen kan du kanske skicka/ge tillbaka (om det går) den selen som inte sitter bra!

Alice99
0

Hej Nicklas! igen…

Du hade mejlat till mig om att jag köpt fler kaniner av Tallmons…. Men iaf så föder jag ju upp holländare och jag har storlek M till alla mina, har din holländare mindre eller större än det så är den nog konstigt byggd…..alla holländare jag haft genom tiderna har alltid haft M iaf ;)!!

www.albo-kaniner.webs.com

Nicklasangora
0

Okej! Tack #5! Ska köpa M till mina små holländare då :D