Planerade Tävlingar
När är eran senaste planerade tävling och vilka kaniner har ni med er ? Vilka klasser ska de tävla ?
Berätta lite vad ni tycker om tävlingsplatsen (om ni vart där förut) och hur kaninerna brukar gå där =).
//Anna Odenbrand
Jag ska på Värmlands Kaninhoppare's tävling 20/11 på Lillerud =). Tar med mig mina fyra dvärgvädurar som alla ska hoppa lätt krok (alla har pinnar) och flamencos in touch with eternity som ska hoppa msv krok. Lillerud tycker jag är jättebra, kaninerna går bra och ridhuset är lagom stort.
//Anna Odenbrand
Jag ska också till samma tävling som popstar. Jag ska tävla mina två kaniner i krok lätt ny. 

Jag ska på STKH tävling i Smedby ridhus den 27 november. Blir debuten för både mig och Geisha. Vi ska köra Rak Mini då jag inte är medlem än :)
Min nästa tävling blir nog den 28 november i Bosjö (inne på matta). Då kommer jag ta med mig båda mina kaniner, en i lätt krok(cup) och en i medelsvår krok. Hoppas bara på att hitta skuts;)
Nästa tävling blir 20/11 i Västerås :) (minns inte riktigt var,hihi)
Med mina tre kaniner Tussan,Tingeling och Skorpan som ska tävla krok mini =) Tussan och Skorpan har i rak tävlat lätt och Tingeling har i rak bara hunnit tävla mini hitills. Blir deras första kroktävling =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Samma som #5
Ska tävla hela nio kaniner, haha.
Inferno i eliten, Snöflingans Insane & Hiroshi i svår, Pralinens När jag hör din Röst, Ever Dream, Grenens Scala (UT) i msv och så Warsong, Heartbreaker & Vad ska hända sedan i lätt.
Not your mom, not your milk.
Har tänkt att ta med 3 kaniner till någon tävling :P Vet bara inte vilken eftersom mina gympaläger är precis samma datum som hopptävlingarna i STKH ;)
27 november :)
Nisse, Rak Lätt
Hihi, det lilla pyret knep sin sista krok-lätt pinne förra helgen så nu får han se till att komma ikapp i raken då han bara har en pinne där ^^

#8 om jag inte hinner bli medlem innan den 11 dec så kanske du kan få tävla plutt i lätt då om du vill :)
Nästa är för några av mina kaniner är den 27 nov i bosjö. De ska då tävla lätt krokx2.
Nästa tävling för mig och kaninerna är den 22 jan i skepparslöv. Inne på matta. Tävlar då krok msv med två av kaninerna, och krok lätt med resten:P
på lördag den 20de i värmland, lillerud.
släpar med mej 5 svårkaniner och en lättkanin
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#9 Ofc, det skulle jag kunna göra ^^ Hihi :) Bara att säga till om du vill att jag ska göra det åt dig :)
#10 Ska du tävla krok medel med chip? ;)
13# Nej?:P
du skrev att du hade två i krok medelsvår? hehe, du har väll bara en;)
#15 hon skrev ju krok x 2? alltså två msv krok klasser
#16 haha, okej^^ men hon skrev väll bara det på lätten;) hon skrev: tävlar då krok medelsvår med två av kaninerna^^
Nästa tävling för mig blir 11/12, Rak bana.
Tar med mig 2 lättkaniner & 2 medelkaniner
//Anna Odenbrand
för mig är de i bosjö den 27 o 28 :)
Tävlar 7 av mina kaniner i klasserna krok lätt, msv, svår o elit
Ser ut som det blir Stockholm den 27 för mig :) Alla rak har inte den blekaste aning om vilka som ska med har inte bestämmt mig ännu.
Ska på tkh's tävling 28 november rak lätt*2, alla tre följer med. Blir debut för Loka och Chip 
♥
21# Härligt med rak*2 :D