kaninhoppning (hoppklubb tjörn)
Hej alla kaninägare !
jag startade min lilla hoppklubb 2005 jag är tejej på 32år som statade denna klubb som alla älskar kaniner när jag började första gången det va några tejejer som kom till mig vi hade tävlingar , trängar vi va 8 st vi köpet priser. Nu söker jag mer nya medlemar och även vara i styresel det beövs hjälp av alla kunde blir en stor klubb i fram tiden är du tejej eller kille spelar ingen roll .men om du e mellan 7-10 uppåt .Vill du ha roligt med din kanin.Men det inte ansluten till annan klubb nu; Vill du della samma intressen vi kan ha träningar ,tävlingar Tävlingarna kostar 10kr/ kanin och träningar kostar 15kr om de medlem men jag har ingen ridhus eller inne hus att vara på vinter Jag bor i lägehet jag har ut plats vi kommer vara ute på gräset utanför där jag bor så finns en fottbolsplan att vara med på
men jag har ingen bil eller kort då behöver hjälp med bära, jag har en kärra lasta grejerna, Det spelar ingen roll vilken kaninras du har .Jag har nybörjar kurs för börjare som inte har hoppat med kanin för ut! Läs mer hemsidan http://kaninklubb.zoomin.se
Jag finns ca 7 mil om göteborg de ta ca 1 timme från göteborg till mig !
Hör av er snart!
Välkomna!