Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikett: ot-övrigt-måste-skriva-av-mig
Läst 1151 ggr
gaabriellaaa
0

Reslutat 13-14 nov

här kan man skriva sina reslutat för helgen :)

Själv blev jag och sune oplacerade haha, han tyckte inte alls om att vara inne :P

gaabriellaaa
0

blev visst fel grupp o det laggar bara när jag ska flyta tråden ..

hugoochip
0

Igår tävlade jag och mina kaniner i kvidninge:)

Rak lätt:

Love ville inte alls som jag ville och blev opl.

Pelle: Gick på 0+0 och tog sin första pinne och kom tvåa. Lite extra speciellt då han är egenuppfödd:)

Rak msv:

Rakel: Debuterade och gick på 2+0 och kom tvåa!! Pinne på debuten, vad ska det bli av denna otroliga kanin?? I grunden tog hon i så att hon var säkert 20 cm över ett rättuppstående, man hörde susningarna i publiken :P<3

Hugo: Liten debutant han också, gick på 4 fel i bana och ett i korr. Han klarade de svåra och envisades med att riva de enkla hindren. Men han lyckades andå bra trots att vara lite små fet och 0 kondis^^

Hazienda: Gick på 1+0 med bästa tiden i grunden och ledde klassen. I finalen 0:ade hon och sprang igenom riktigt snabbt men var ändå så koncentrerad, hon visste precis vad hon gjorde! Vann rak msv och tog sista pinnen upp till SVÅR i rak!

Lyckad tävling kan man ju lugnt säga! ;)

Sashhi
0

Tävlade i Uppsala.

Lille Ragnar debuterade på opl, men kom nästan imål och rev knappt något. Duktig!

Ådi var inte lika nojjig för ridhus och gick på 3+1 i medeln och hamnade två utanför pinne.

Nelson hoppade för första gången på tre månader, och nog gick han och vann svåren min fina pojke.

Myrra tog sista pinnen i längd till elit genom att skuta över 180 cm :)

Not your mom, not your milk.

sotlynx
0

Tävlade i Kvidinge i helgen. Pralinens Haya tävlade i rak msv och var på ett strålande humör som vanligt. NOT. I grunden hade hon tre fel, varav en kastad pinne mot mig och en ohyggligt långsam tid. I finalen visade hon sitt rätta jag, skuttade lätt och ledigt över alla hinder utan att riva och placerade sig som femma och tog pinne.

SUCK. Denna tjej. Hon gör mig helt galen! …. Men jag älskar henne just precis därför!

nellachilli
0

Tävlade också igår i Kvidinge och det gick väll helt ok.

Rak Lätt:

Alwin: var helt otaggad och ofokoserad… Han hoppade på 2+1 men felet i finalen var ett rent slarvfel… Nöjd med honom ändå!

Chip: var duktig! brukar vara ganska "mesig" på tävlingar men igår tog hon riktigt för sig och hoppa med stora luftiga hopp^^ Hoppade på 2+2. (hugoochips kanin)

Rak Medelsvår:

Chilli: vad ska man säga om denna lilla tjej… Superduktig som tog hem 5:te plats på debuten och plockade då sin första medel-pinne!

#4 Hehe, jag tror du har skrivit fel för min ena kanin blev 5:a i medelsvåren;)

sotlynx
0

#5  My bad! Hon blev SEXA, Haya. Sexig kanin.. Hehehe ;)

KyrkelidensJosefin
0

# Felizia,

har du msn?

Vill ju ha filmer:D

//Josefin Svensson

Medarbetare Kaninhoppning iFokus

www.dangeroushk.weebly.com

Dangerous kaninuppfödning

hugoochip
0

7# samocleo@hotmail.com är min msn:)

Nickel
0

Tävlade också i kvidinge. :)
Plexus startade msv för första gången, och han tkr egentligen inte om att hoppa högre än lätt-klass. Så efter halva banan ville inte han mer.
Lingon tävlade i rak lätt, men fick tre fel så han kom inte vidare till final. ;p

PrinzeZz
0

startade 11 kaniner den 13 nov på örebrotravet, själva tävlingen gick ganska kasst, om man får säga så när man åker hem 3 vandringspris rikare Oskyldig.

Tog två pinnar i lätten med småglinen (Tix och Pinky) och vann medeln med Sumo, den kaninen kan verkligen hoppa!, var dock tvungen att stoppa upp honom en gång i grunden, han kutade bara och slängde sej, då fick han en chans att tänka efter vad han höll på med.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |