Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettkullplanering-make-maka-sökes
Läst 1169 ggr
Popstar
0

Planerad Kull!! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Planerad Kull Maj 2011

Skärbo´s Nya Tider " Timo "

E: Liwetts GD CH Atlantic Thunder
U: Jump n' Joy's Bridget Jones

Timo är nog den absolut häftigaste kaninen jag varit med om. Han är hur snäll som helst men tycker gärna inte om att ha någon kel stund. Han är väldigt liten i kroppen, men han är lång och slank. Han tar hindren väldigt lätt och flyger över väldigt häftigt. Han har varit väldigt snuskig på banorna från förra hösten och till ungefär i mitten på denna sommaren. Nu har detta gått otroligt bra och han är inge snuskig alls längre. Så nu på sista tiden har han kommit igång rejält och plockat pinnar för fullt med en massa fart. Jag tror verkligen att denna kille kan gå riktigt långt nu när han har kommit igång. Jag tror han kommer fortsätta plocka pinnar nu för fullt.

Timos Klassning

Rak: Medelsvår, 1 pinne
Krok: Medelsvår, 2 pinnar
Höjd: ELIT
Längd: Ej Elit, 1 pinne

Pinkstar Princess " Tindra "

E: Okänd
U: Okänd

Denna tjej är hur mysig som helst! Hon är väldigt självständig men söker inte så mycket uppmärksamhet själv utan tar man upp henne nekar hon inte till någon gos stund.
Tindra har ännu inte fått vara ute och tävlat så mycket eftersom hon fått några kullar och så. Hon är väldigt ny inom tävlandet och har därför bara gjort några få starter. När Tindra väl börjar klassa upp sig tror jag de kommer gå riktigt bra och jag ser fram emot det mycket. Hon har en underbar och högrest kropp som hon enkelt bär upp sig med.

Tindras klassning

Rak: Lätt, 2 pinnar
Krok: Lätt, 1 pinne
Höjd: Aldrig Startad
Längd: Aldrig Startad

Jag tror på lagom stora kaniner med mycket studs, fart, vilja och en enorm kapacitet. Jag tror de blir väldigt snälla i tempramentet då föräldrarna aldrig visat något ont. Jag tror de kommer ha massor av fart på banan och hoppa luftiga hopp med en god marginal. Jag tror de blir långa och högresta med en väldig glädje till just hoppning.

Förväntade färger: viltgul, viltgulbrokad, madagaskar, madagaskar brokad, även viltsiames och svart/svartbrokad kan tillkomma.

OBS! Kullen kommer endast tas om vi har några intresserade.

Intresserad eller undrar över något ? Mejla mig på annao_98@hotmail.com, skriv ett PM eller skriv här i tråden.

Popstar
0

Ni får mer än gärna komma med förslag på häftiga & knepiga kullteman! =)