Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 1157 ggr
Popstar
0

Resultat 27-29 augusti

Skriv ner era resultat & vad ni ska på för tävlingar under helgen här! :)

Popstar
0

Jag ska på Lillerudsdagarna md mina 4 dvärgvädurar & min vädurskorsning, vi får se hur de går! :P

bellamollylovee
0

Jag ska på Svartviksdagarna den 29:onde med min dvv Bella Notte. Våran debut, rak mini :D

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

[crashpapercut]
0

Jag ska på samma tävlings som Anna, alltså lillerud. En officiell tävling som Värmlands Kaninhoppare arrangerar :)

kyrkeliden
0

Blir till Sala på sönd (29:e)

Tuva får stanna hemma o vila, resten hänger med! Trassel ovh Nemo i rak o krok lätt/lätt ny. Happy i elit rak o krok. Får hem Ronja från fodervärden så hon ska också hoppa elit, den latmasken =p

Men ser nog nästan mest fram emot att se Gordon & Yla för första gången sen de flytta hemifrån :D

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Popstar
0

Lördag 28e Resultat;

Tindra gjorde sin första tävling efter en paus på nästan 4 månader (!) Hon hoppade 0+0 i Rak Lätt & 1+2 i Krok Lätt, sista klassen var hon lite trött i men så himla nöjd över henne =)

Tuffe hoppade i både Rak Lätt & Krok Lätt 0+0, sprang på grymt bra.

Stampe hoppade 2 både i Krok&Rak ochkom alltså inte till final, gamling! :P

Laban fick endast hoppa Krok Lätt idag och hoppade på 0+0, bebis ! :)

Tino gjorde andra medelstarten (Krok), hoppade 4+2 och i finalen var de endast slarv :D

Kommer upp en bildtråd inom kort på mina kaniner när de hoppade idag.

bellamollylovee
0

Bella debuterade idag i rak mini, och trots regnet gick hon riktigt bra! 0+0 i Rak Mini. :D Är superstolt, hon vann klassen. Fast det var bara min lillasyster som startade förutom oss, och hon fick 3+0. Riktigt lyckad dag :D

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

hugoochip
0

6# vad roligt!:)

[Fruktiz]
0

Jag var också på Lillerudsdagarna med Anna (Popstar) och Erica (crashpapercut) Glad

kyrkeliden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv kan jag då inte klaga ^^

Nemo tog pinne i både rak o krok, hans debut i krok lätt :D Tog sista pinnen til lrak lätt med 0+0 och ett fint och helt perfekt lopp i finalen!

Trassel gjorde sin bästa tävling hitills, ingen pinne men han börjar förstå det här med hoppning! 1+1fel i rak lätt bl.a. är jag superduper nöjd med :D

Ronja var hel rolig att hoppa med, springa, springa, springa! Blev lite bommar som flög men hon försökte. Kondisen är inte på topp men hon visar att elit är inga problem. Hoppade på 1fel i grunden i rak elit bl.a. I finalen hellregnade det o stackaren var dyngsur, en massa fel där men jag förstår henne!

Happy!
Ja denna helg förtjänar hon ett utropstecken! Hoppade både rak o krok elit och gick och vann både klasserna! I raken var hon ganska överlägsen med 1+1fel, tvåan hade totalt 5fel ^^

(bild på Happy, dock inte från denna tävling)

[YrIPannan]
0

#9 Haha, lät lite kul; Nemo tog sista pinnen till Irak ;p

kyrkeliden
0

#10 haha, men han kanske gillar lrak =p

Husberg
0

Peo resulterade på 0+1 i medelsvåren, slutade på andra plats och tog sin sista medel-pinne så nu är han klassad svår i krok! Yla sprang på 2+0 på sin debut i medelsvåren med en jättebra tid, hon gick även på 0+0 i rak lätt och tog sin första pinne där. Ida gick på otroliga 1+1 i medelsvåren dock ingen pinne, vilket var synd! Även 0+3 i lätten, min fråga är lydande: när ska vi bli medelsvår i rak? hon har ju två pinnar och jag bara väntar på när hon vill bli medel i rak också!

Yra gick på 1+3 i rak medelsvår med en otrolig snabbhet i finalen! Helt sjukt att hon kan springa så fort, även att hoppa så högt och kraftigt, hon rev tre hinder längst farten.. men så kan det gå! :)

KaninPiggelin
0

Jag ska tävla fr första gången med mina kaniner i Lätt i helgen :D =)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥