Timo söker flickän
Skärbo´s Nya Tider "Timo"
viltgul
Släkt
E: Liwetts GD CH Atlantig Thunder
EE: Heviras S CH Legendary Smoke
EU: Makiras Magic Sugarcrush
U: Jump'n Joy's Bridget Jones
UE: Laylock´s Egmont
UU: Jump'n Joy's Full of Surprise
Klassning
Rak: Medelsvår, 1 pinne
Krok: Medelsvår, 1 pinne
Längd: Ej Elit, 1 pinne (startad 1 gång)
Höjd: Ej Elit, 1 pinne
Om Timo
Timo är nog den mest underbaraste kaninen jag har träffat på. Han har otroligt mycket fart både på banan och utanför. Det är full fart på honom hela tiden. Kan inte sitta still i en sekund. I början när han tävlade så plockade han fullt av pinnar, men sen kom han i sin lilla snuskperiod som han hållit på med i flera månader. Han var totalt super äcklig på banan och det blev oftast lite små slarv fel här och där. Sen han kom upp i medelsvår har det gått extremt bra. Han hoppar snyggt och luftigt över hindren och har lagom fart. I kroppen är han väldigt liten, men han tar sig lätt över hindren. Nu den senaste månaden har han plockat fullt av pinnar. Jag tror verkligen på denna kanin. Det ska bli kul att se hur han blir i de högre klasserna sen.
Alla förslag på honor är välkomna! Ni når mig lättast på min mail.
Denna helgen den 28-29 Augusti hoppade Timo på 1+0 och vann krok medelsvår på lördagen. På söndagen hoppade han på 1+1 och kom 2a och vann därmed Drängcupen.
Hoppas du hittar någon fin hona! ÄR ju en halv lillebror till min uderbara Teddy ^^
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Ja, det hoppas jag verkligen att jag gör! :) Ja, det vet jag faktiskt. Underbara Teddy! Har alltid gillat honom på alla sätt
jag har en hona, men du kanske vill para? Då är hon för liten, hon är 3 månader ungefär.
Hej Erica, det är Julia! 
MinRonja: Ja, det är klart att jag ska para honom. Det är ju därför jag lagt ut denna annons att han söker flickvän^^
jaså ;)
Hejsan!
Jag har en fin hona på 4 månader :) Black Currant som hon heter är en blandras kanin. Mer info skrivs med intresse :)
Jag tar gärna emot alla förslag. Så vore kul om du kunde skriva lite omn henne :)
#8 Men, Timo och Tindra ska väl paras? :) Anna sa att det redan var bestämt?
Ja, men han kan ju para sig flera gånger ? xD
En hane kan ju inte bara para sig en gång lxm ^^ Det kan dom ju göra bur mycket som helst :)
#10 Hehe, jag vet xD 
Men jag tänker ju inte så mycket ibland, förstår du. 
haha, okej
men först och främst ska det bli ungar mellan han o Tindra om det är några som är intresserade :)
Här kommer lite fakta om Black Currant: :)
Hon är en väldigt duktig hoppare som kan gå långt, har en egen vilja men är hur snäll som helst! :)
Just nu är hon lite envis eftersom hon bor själv, hon behöver verkligen en liten kompis :)
Hon tycker om att springa och att äta ^^
Hoppas du är intresserad :)
maila om det är nåt annat du vill veta :)
Här kommer lite fakta om Black Currant: :)
Hon är en väldigt duktig hoppare som kan gå långt, har en egen vilja men är hur snäll som helst! :)
Just nu är hon lite envis eftersom hon bor själv, hon behöver verkligen en liten kompis :)
Hon tycker om att springa och att äta ^^
Hoppas du är intresserad :)
maila om det är nåt annat du vill veta :)