Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etiketttävling-resultat
Läst 1096 ggr
hugoochip
0

18 sep, i Klippan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, som rubriken lyder så är det tävling i klippan den 18 sep, vilka ser man där??=)

Själv kommer jag med 6 av mina kaniner som ska tävla rak lätt och rak msv:

Love at first sight, hoppas på en första pinne då han är i riktigt fin form nu!

Please love me. Hoppas på en första pinne även här!

Why you wana trip on me, 1p. Hoppas på en till pinne så att hon kommer upp i msv snart då jag tror den klassen skulle passa henne bättre:)

Black Shadow,2p. Hoppas på sista pinnen upp till msv. Han hoppar riktigt fint när det är lite kyligare så tror han har stor chans!

Best you can get, hoppas han kommer ha riktigt kul då han mer eller mindre är pensionerad och tävlar ibland för skojs skull!

Silverados Hazienda,1p i msv. Hoppas hon ska ta det lite lugnare så hon tar en till pinne. Då har hon bara en kvar till svår i rak!

Som sagt, vilka ser man här, och vilka kaniner kommer ni ta med??=)

nellachilli
0

Jag kommer men det vat du ju redan!:D

Rak lätt:

Porche 911 turbo, 1p. Hoppas att Chilli kommer ta en pinne till så att hon kommer upp i medelsvår snart, tror att denna dam kommer trivas bättre där och inte slarva så mycket;) de närmsta tävlingarna har hon kommit precis utanför och utanför , utanför…

Haradals Vasstand. Detta blir lill killens andra tävling och såklart hoppas jag att han ska ta pinne:)

jees
0

hugoochip och nellachilli! Jag har inte fått in någon anmälan från er till denna tävling i Klippan!!

hugoochip
0

2# Vi har anmält oss, skickade anmälan runt nio tiden(kvällen) i torsdags!

hugoochip
0

Felizia, My och Sandra heter vi:)

jees
0

Den anmälan har inte kommit in. Men såg att ni skickat en anmälan nu i morse och jag har mottagit den och bekräftat den.

jees
0

Efteranmälan till lättklassen i Klippan den 18 september är ej möjligt att göra p g a högt startantal i klassen. Efteranmälan till lättklassen är stängd.

kyrkeliden
0

Ett tips så att sådant här inte uppstår är att när ni skickar anmälan så se till att spara mailet i skickat mappen i fall mailet mot förmodan inte ksulle komma fram.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

hugoochip
0

5# Så vi är anmälda?? Blev det en efteranmälan?

Konstigt att den kom imorse, skickade den i torsdags och jag kollade i "skickat" och den var där:S

kyrkeliden
0

#8 Då borde där stå exakt tid då mailet är skickat, i det som ligger i skickat mappen. Kolla där, o så skulle jag skicka det igen och visa.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

jees
0

# 8 Ni är anmälda precis som det står i bekräftelsen och det blir ej efteranmälan.

hugoochip
0

10# Okej, atck så jättemycket! Sorry för allt krångel.

hugoochip
0

Putt.

Någon mer som ska dit?:P

skanorskaniner
0

Jag kommer;)

hugoochip
0

13# Haha, jaa;D

Jetaime
0

Jag kommer tyvärr inte :( hade gärna velat, men men.

sotlynx
0

Jetaimes Mirijam tog just sin första pinne i rakbana! Yiii!

Jetaime
0

#16 Åh, underbart! Vad otroligt roligt :D Stort Grattis till er :)

sotlynx
0

#17 Tack! Jag är sååå nöjd! Hon är över året gammal och tar pinne 4e tävlingen! Hoppas hon tycker det är kul…