(S) Holländar/Rhinsk scheck ungar
Jag har nu en kull på 6 blandras ungar till salu.
Tror dessa skulle passa allra bäst till hoppning då de ser ut att älska att hoppa… de stutsar upp och ner på sitthyllan hela tiden och i betesburen har jag hinder som de flyger över jämt :D
Födda: 3 juli 2010
Leveransklara: 28/8
Mamma: Tallmons Flora, Japantecknad Holländsk kanin. _(Duktig hoppare, älskar att hoppa men dock aldrig tävlad då det är utställning jag först och främst håller på med - hoppar bara lite hemma på gården…)
_Pappa: Berntssons Kåt-Nisse, Svart Rödgul Rhinsk sheck.
Ungarna kommer väga 2,5-4kg, en holländsk kanin ska väga 2,5-3,2kg och en rhinsk scheck 3-4kg så därför går det inte att säga säkert hur stora dessa ungar kommer bli…
1. Tallmons Ernst

gul/svart scheck tecknad- Hane
2. Tallmons Elsa

gul/svart scheck tecknad- Hona
3. Tallmons Edvin

helt japantecknad - Hane
4. Tallmons Einar

japantecknad, har några vita tår samt att det är vitt under hakan - Hane
5. Tallmons Elvira

japantecknad, har några vita tår samt en söt vit nostipp och ev lite vitt under hakan - Hona
**6. Tallmons Eskil
**
japantecknad, har några vita tår - Hane
200:-/st
Fler bilder finns på hemsidan: http://tallmonskaniner.webs.com
Finns i Borlänge i Dalarna, kan även hämtas på Dala-expo.
Mail: majsan_h@hotmail.com
tele: 070-581 33 23
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Fina namn^^
#1 tackar ^^
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Satin
putt
Elsa Tingad resten finns kvar…
// Matilda
Satin
Elvira är nu också tingad, så 4 fina pojkar finns kvar!
// Matilda
Satin
de kan skickas med min pappa så de kan även hämtas i Stenungsund, Trollhättan eller Ucklum
(bor ni någonstans mellan borlänge och göteborg så hör om min papppa åker igenom där ni bor
)
// Matilda
Satin
Alla pojkarna ur kull 4 som finns kvar till salu.

// Matilda
Satin