Bilder på prisrosetter önskas
Jag skulle vilja se lite bilder på prisrosetter som ni vunnit på officiella/inofficiella tävlingar runt om i landet ! :)
skriv gärna vilken plats ni kom på ;)
Jag har ju en del rosetter, men har ju inte foton på alla ;) de flesta har jag vunnit i sörmlands kaninhoppare eller örebrohopparna!
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

#2, supersnygg ! :) Ser ju ut som i hästhoppning (tävlar i det). Hade väntat mig det men ville ändå se bilder ^^ Hur stora ungefär är de ? :D
har du fler bilder ? 
Jag har rosetter inom skåne och lunds kh ^^ men har inga bilder på datorn :p
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Har en exakt likadan som Bolten. =)
Har lite pokaler/statyetter också, fast de är från utställning.

#4, vilken plats var det ? ^:D
alla är SUPERSNYGGA ! ;)
#8 Hoppas det är okej Olivia att jag svarar. ;)
Hon kom 4a. Fyran är röd och, i detta fallet, rosa.
#5 Den var verkligen snygg, annorlunda.
#9 klart de är okej ;)
#10 Dom e fina :D

#8, Ja, jag tänkte det, för röd är ju fyra i både hästhoppning och kaninhoppning, men var inte säker. Jag tävlar ju i hästhoppning och dressyr, och då är färgerna öpå rosetterna samma som i kaninhoppning. Ettan blågul, tvåan blå, trean gul, fyran röd, femman grön och resten vita ^^
Kul att se från Skånes KH och Lunds KH, för det är främst där jag kommer börja tävla. :)
men får man prisrosett från Lunds även i inofficiella tävlingar?
Åh jag vill också ha min 1:a pris rosett :) jagr vann den för typ 1 år sen men har fortfarande inte fått den :/

#13 Får man inte de på tävlingen ?
#13 Men oj, påminn! 
#14 Kanske de kan ta slut om tävlingen inte hålls vid klubbstugan och man råkat ta med för få.
#15 ja det sker ibland =p Senast nu på Lödde.Men inte värre än att man får hämta ut på nästa tävling =p
Tyvärr har jag ingen möjlighet att sätta upp alla mina rosetter.Undviker därför att ta det =p Men kom ihåg som nybörjare, då var det ju alltid spännande och roligt med rosetter ^^
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

#15. Men om man inte har möjlighet att ta sig till nästa tävling? Får man de hemskickade eller vadå? 
#16. Du kan sätta upp de på din vägg med häftmassa ? :D
#17 Tror inte de skickar hem dem gärna…
Å nee, häftmassa har tendens att lämna fula märken. Jag bor ju endast i min studentbostad något år till så tror jag klarar mig ^^
Drömmen är ju ett separat kaninstall, å där skulle jag kunna sätta upp dem :)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

#18, Aha, då förstår jag x)
Ja, det drömmer nog de flesta kaninälskare om :3
vi har själv ett förråd eller en bod, med två delar, en som är kanske 1,5 m bred men väldigt avlångt och ett som är superstort, det skulle få plats ca 6 kaninburar av godkänt mått längs den ena långsidan och 5 på den andra, för där finns en dörr som sitter ihop med det mindre "rummet". Och om det skulle vara fackburar skulle det få plats 3 fack från golv till tak, och då skulle det finnas utrymme under burarna till transportburar t.ex. + Skötbord och liknande.. Och i det lilla rummet skulle man kunna ha hinder, mat, halm, hö .. Ja allt !
Men det går ju absoluuuuuut inte, för "förrådet" är fullproppat med skräp och ska rivas .. Fast det sa mamma och pappa för fyra år sen också .. Och exakt ingenting har hänt .. >__<
#15 Aa , jag har gjort de men dom sa att dom inte hade ngra just då och sen dess har jag inte orkat tjata , jag har typ frågat 3 gr! haha ^^
Så blev det för mej på lödde då jag vann höjden, men hämtade bara ut den på en tävling som jag var på typ en vecka tidigare=)
Jag brukar inte välja rosett, men när det finns fina så händer det att mamn nappar åt sig en, hehe^^
Här kommer en Bild på några rosetter jag vunnit!
1. Fick jag när jag blev medlem i BDKH
2. 1:a Petclas-utställning med Nelly, samt bästa kanin.
3. 1:a MSV med Pilot (Sävast Lanjelin).
4. 1:a MSV med Pilot.

#22 Snygga ! Måste man välja rosett ? ;O Får man inte den bara ? x)
#23 Det är olika hos olika klubbar ^^ I min klubb är det ett stort prisbord med dels saker och rosetter också såklart. Då kan jag ju välja mellan att ta en "grejj" eller en rosett som pris :D

#24 LÄTT ROSETT! :o för mig ialla fall haah (A)