(K) Hinder (rättuppstående)
Hej!
Har tänkt börja testa hoppa med Yuki, och till det skulle jag behöva ett hinder. Just nu håller vi bara på med selträning så det är ingen brådska men skulle ändå vilja se så att det går att få tag på. De hemsidor jag kikat på hittills har haft så grymt höga priser!
Så, vet ni någon som säljer hinder? Transport till Umeå måste gå att lösa då jag inte kan ta mig någon annan stans.
Jag vet att det ska vara ganska lätt att tillverka själv, men jag har inte virke till det och dessutom är jag alldeles för lat. 

Kolla på annonser inne på skhrf's forum, finns alltid en massa hinder tillsalu :)
Sen när du börjar så är det inte att rekomendera att bara ha ett hinder, minst tre brukar jag säga :)
#1, Tack så mycket, ska kika där! :)
Åh, det visste jag inte. Ska tänka på det ^^ Det är bara det att jag aldrig har tränat hoppning med någon kanin tidigare och dessutom har jag en teddyvädur som inte alltid brukar vara så hoppglada. Så jag vill se att han verkligen kan hoppa innan jag köper fler.. :)

Det är inte så lätt att veta :)
Anledningen till att ha flera hinder är att de ska lära sig att fortsätta springa frammåt och inte bara stanna efter att ha hoppat ett hinder :) Det är bra om de kan hoppa lite olika typer av hinder oxå :)
Ah, ja det låter ju rimligt.. :) Men jag ska kolla och se vad jag kan hitta! Har mejlat några stycken, men de flets jag kollade på hade redan fått sina hinder sålda…
#5, Vem? :) Martina på Sjömorens? Vet att hon sålde förut, men inte längre.
Puttar upp den här tråden. Har inte fått tag i någon som säljer än..