Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettkullplanering-make-maka-sökes
Läst 887 ggr
Popstar
0

Tindra - Tino

Nu har jag äntligen bestämt mig för att ta en kull på Tindra & Tino, efter många ja och nej.

Den här kullen kommer blir grymt kul att följa och se växa upp, samtidigt som jag tror de kommer lyckas bra på banan. Tindra är väldigt lugn i sig själv och tar allt i sin egen fart, de var därför jag ville ha en hane som tar åt sig mer på banan och har en aning mer temprament. Förväntande färger är; Svart, viltgrå, madagaskar och viltgul i olika teckningar.

När sker parningen; Maj 2011, datum ej bestämt.

När är de leverensklara; Juli 2011, 8 veckors ålder.

Ungarna kommer vara besläktade med My, Elliott och Kasper.

Jag kommer dock ej ta kullen om det inte är någon intresserad.

/Anna

Popstar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

u: Pinkstar Princess

Tilltalesnamn; Tindra

Ras; Dvärgvädur

Färg; Madagaskar brokad

Tindra har ännu inte fått vara ute och tävlat så mycket eftersom hon fått några kullar och så. När Tindra väl börjar klassa upp sig tror jag de kommer gå riktigt bra och jag ser fram emot det mycket. Hon har en underbar och högrest kropp som hon enkelt bär upp sig med.

Klassning;

Rak; Lätt 1p.

Krok; Lätt 0p.

Höjd; Ej startad

Längd; Ej startad

Popstar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

e: Flamencos In Touch With Eternity

Tilltalesnamn; Tino

Ras; Vädurskorsning

Färg; Viltgul

Så fort jag såg Tino till salu så visste jag att jag skulle ha honom. Redan några dagar senare vi hade mejlat Karin åkte vi och hämtade honom. Han är väldigt gosig hemma men på banan lägger han all sin energi på hindrerna och hoppar luftigt. Han har väldigt sora bakben men tar dock ej i hindrerna endå.

Klassning;

Rak; Lätt 2p.

Krok; Medel 0p.

Höjd; Ej Elit 50 cm.

Längd; Ej Elit.

ulanea
0

är som sagt möjligtvis intresserad av en^^!

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !