Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1115 ggr
jahadu
0

(S) underbara hoppkaninungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Jawa´s kaningård 3st otroligt tillgivna små flickor till salu. Födda 23/6.
Mamma Freja är en new zealand (rävröd) som har produktionslinjer bakom sig och pappa Phoenix är en högrest vädurskorsning(?) (svart otter brokad)

Det finns 2 svarta och 1 japanmantlad, 200:- st.

Säljes med härstamningsbevis, övergångsfoder, 1mån garanti (2mån garanti på den japanmantlade pga några komplikationer, fråga så berättar jag) samt skötselråd och tävlingsbok (skhrf) om så önskas.
Vid leverans är kaninen kloklippt, avmaskad och avlusad samt köns- och bettfelskollad en sista gång.
Säljes gärna till tävlingsintresserad då jag tror att dessa ungar kan göra riktigt bra ifrån sig på hoppbanan, men går lika bra till sällskap.

De är 8v 18aug, kan dock tänka mig att sälja redan nu då de är så pass stora och självständiga samt att mamman inte hade en så lätt förlossning (hennes första kull, lite för stressig miljö under dräktigheten tyvärr vilket jag tar på mig ansvaret för).

Ungarna finns just nu i Vellinge, Skåne men åker med mig till Stockholm 12aug. Transport brukar kunna ordnas runt om i landet.

Kika gärna in på hemsidan där det står mer info samt bilder
www.jawashoppkaniner.weebly.com

Väl mött
//Emelie

jahadu
0

bara en unge kvar till salu! Det är den svarta med helt stående öron, längst bort på bilden