Sjuk tävlingsdag, igen!
Känner att jag måste skriva av mig lite.. blev så chockad att jag inte vet vad jag ska ta mig till!
Besökte Ångermanlands Kaninhoppare, en väldigt liten klubb som är ansluten till SKHRF, totalt består hela klubben av 15 medlemmar men bara 5 är aktiva.
Det var alla klasser x2 + höjd.
Medelsvår Nummer 1
Ida 7297= Blev total chockad eftersom det är hennes debut.. hon VANN hela medelsvåren på 1+2.. fortfarnade chockad! Så första medelsvår pinnen togs på debuten!
Golden Phoenix= Riktigt duktig, slarvade i finalen, 1+4.
Midnight Glory= Gick väldigt bra, tror hon börjat fatta medelsvåren lite mer nu, 3+2 med en kanontid i finalen!
Lätt 1
Smultron-Agnes= Jätteduktig tjej! Sprang på 0+0 och kom på 2:a plats, första pinnen i krok lätt!
Medelsvår 2
Ida 7297= 2:a omgången inte lika kul, tror det blev 3+2, lite trött i finalen, jätte duktig!
Golden Phoenix= Otroligt duktig! Går på 1+1 och VINNER hela klassen! Bara 1 pinne kvar för att bli svår! Bra killen!
Midnight Glory= Gick strålande! 3+1 med en ledar tid! Fick springa med hela kopplet utsträckt!
Lätt 2
Smultron-Agnes= Jag är så stolt över tjejen! Hon går jättefint på 0+1 och VINNER hela klassen, nu saknas bara 1 pinne kvar till medelsvår och flickan har bara startat 5 gånger.. (Sandra, alla blev jätte förtjusta i hennes namn!)
Totalt 4 pinnar med mig hem, jätte nöjd och jag som trodde att jag inte skulle komma hem med några pinnar alls..
Sedan har jag lärt känna mycket nya och trevligare kaninhoppare, fler tävlingar ska jag besöka här igen, alla var väldigt trevliga! Jag kan knappt tänka mig att Peo kan bli svår nästa krok-tävling!
Bilder dyker upp när jag lämnat Härnösand, påväg hem mot Stockholm! Även en film på Yla!
Gud vad roligt!=D
Grattis till dej och dina duktiga kaniner!! :D
Grattis!!
/ Tilda
Film film film :D:D:D:D
Hahah, ja fint namn till fin tjej <3
Saa stolt overr er, hejja hejja!!!!
Brorsan Trassel hejjar han me o lova bjuda pa ett maskrosblad nasta ghang de ses!
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
tass avtryck, vill se bild och film 

Åhh, vad roligt:D! Grattis:D!
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
Roligt, grattis! :)