Kaninhoppning iFokus

Kaninhoppning

Etikettköp-sälj
Läst 1152 ggr
Jetaime
0

(s) Je t'aime´s Get Me Started

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att jag lika bra kunde lägga ut en ny annons på lilla Nessa, då det bara är hon kvar nu :).

Hon heter då alltså Je t'aime´s Get Me Started (kallas Nessa / Nessie) och är från min takida-låtar kull.

e: Golden's Curious Pico Bello "Curre" _(zobelsiames brun /svart japanbrokad vädurskorsning-angora)
_
Krok: MSV
Rak: Svår
Höjd: Elit
Längd: Ej Elit

u: Je t'aime´s Gucci "Gucci" (svart wt lejonhuvad dvv)

Rak: MSV 2p
Krok: MSV
Höjd/Längd: Ej Elit

Född: 100429
Ras: Lejonhuvad dvv - angora/vädurskorsning
Pälstyp: Lejonhuvad (enkelmanad)
Färg: Vit rödögd

Syskon:
Je t'aime´s Killed By A Train "Travis" - Brun zobel wienertecknad, hane. Stannar.
Je t'aime´s What Doesn't Kill You "Olle" - Vit rödögd, hona. Stannar.
Je t'aime´s Have You Waited Long "Lii" - Havana brokad, hona. Såld till Christina Brodin.
Je t'aime´s It's A Sin "Sickan" - Vit rödögd, hane. Såld till familjen Kallenberg (kel).

Om Nessa:
Nessa är en otroligt snäll och trevlig kanin att ha med att göra, i famnen är hon lugn och snäll och älskar all uppmärksamhet hon kan få. Medan på marken är det fart i henne. Hon är rätt envis i selen, men går absolut fint i selen och har börjat lyssna lite mer. Hon är väldigt framåt, social och nyfiken och ska hälsa på allt och alla! Hon är den som är först framme och försöker få allas uppmärksamhet. Ett otroligt litet charmtroll.

Vi har hoppat några gånger hemma på rätt låg höjd och hon har börjat fatta lite vad det är hon ska göra nu och går framåt. När hon är ute i hagen så brukar det även finnas ett hinder där, och det hoppar hon fram och tillbaka på nästan helatiden, så jag tror absolut att hon kommer tycka att det är roligare och roligare när hon börjar fatta lite mer. Hon är liiiite som Gucci var i början, lite envis när det gäller var man ska gå och hur man ska hoppa, men tror det lossnar när som :).

Om någon är intresserad av mitt lilla charmtroll eller undrar något är det bara att höra av sig.

Man når mig lättast på mailen: hanniz_92an@hotmail.com
Eller mobilen: 0730-541019.

Hon finns i Höllviken, sydvästra skåne. Men kan absolut tas till tävlingar i skåne om jag ska dit. Det finns förövrigt mer info om föräldrar och släkt och bilder och så på hemsidan, så det är bara att kika in där: www.jetaime.se

Hanna.

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3

Jetaime
0

<3