Nu är det bestämt..
Då jag tidigare inte har trivts ihop med mitt tidigare gårdsnamn har jag nu tagit tjuren vid hornen och ändrat. Jag har länge tvivlat om att byta gårdsnamn och nu är det gjort. Det nya gårdsnamnet representerar mitt födelsedatum och jag är nöjd vid mitt val, nästa år är det tänkt att det registreras. Jag är född den 2 Januari och 2 på engelska är ju two så..
Twos Hoppkaniner - www.twoshoppkaniner.tk
gillar namnet =)
#1: Härligt! många som sagt det och jag uppskattar det verkligen! :)
Snyggt namn. =)
Tycker också det är fint! =)
Får vänja mig, o ändra bland mina länkar =p
Huvudsaken är ju att man själv tycker om sitt namn ^^
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Tack allihopa! Har varit mycket om och men, jag är nöjd med mitt val och jag tycker att jag är en del av det namnet, precis som du menar Sandra! :)
Plötsligt fick jag en baksmäll i huvudet och insåg att jag kommer att sakna Eldsjälens Hoppkaniner, jag vet att jag är lite av dum i huvudet nu men jag har bytt tillbaka, snyggt, ellerhur?^^
Man ska gå efter sin första instinkt ;) Eldsjälens är jättefint det passar dig väldigt bra tycker jag :D
#8: Tack så mycket, många har sagt så och jag är så glad över att få ha mina små själ-bebisar kvar. Du har helt klart rätt, första instinkten<3
Du är jobbig elin XD
Nu får jag ju ändra mina länkar igen, dumma dig ^^
Hahah, nee tycker Eldsjälens är bättre! Är så jag känner dig! ;O)
#10: Haha, allt för att göra det liiite extra jobbigt för Sandra, säger som du: mohahaha *skratt*.
Allesammans gör mig så glad om hjärtat när ni ser mig i mitt gårdsnamn, tack så mycket!<3
Vänta bara…jag ska se till att Yla retas med dig…mohahah!
#12: Yla, får hålla ett STORT öga på henne.. Sandra kan ju ha varit inne och rotat i hennes tankegångar..

Tkr att Eldsjälen låter så fint, så är på sätt och vis glad över att du ändrat tillbaka, det låter lite "djupare" än Two, eller vad man ska sägaxD Fast för mig hade det inte spelat någon roll om du hette Two, för det är ju också super snyggt och saken är ju den att man trivs med sitt namn:D
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !